2006. december 31-ig zajlik le a teljes fúzió, utána az IATÁ-nál egy légitársaság lesz a most fuzionáló kettő. A menedzsment már közös, az Air France és a KLM mint önálló termék azonban megmarad. A legfelsőbb szintű vezetésbe mindkét légitársaság három-három vezetőt delegált, az integrációs munkát ma már ők irányítják. 2009-ig készítette el a menedzsment az üzleti tervet, de ez egyelőre még nem publikus. A Francia–Amerikai Kereskedelmi Kamara által odaítélt díj New York-i átadásán Serge Bellanger, a kamara elnöke a következő szavakkal köszöntötte a díjazottat: „Spinetta úr hajthatatlannak és a végsőkig elszántnak mutatkozott az Air France és a KLM fúziójának megvalósítása érdekében. Ezzel cégét a világ egyik vezető légitársaságává tette egy olyan időszakban, amikor roppant nehéz időket él át a légiipar. Ismertette velünk további terveit, amelyből megtudtuk, fontos szerepet szán a francia–amerikai kereskedelmi kapcsolatok bővítésének és fejlesztésének, valamint a stratégiai partnerkapcsolatok kiépítésének a Sky-Team szövetségén keresztül.” Spinetta irányítása alatt az Air France már korábban megalapozta vezető pozícióját a légitársaságok közötti versenyben. Egyike volt azoknak, akik megálmodták és létrehozták a SkyTeamet, amely ma a világ egyik vezető és leggyorsabban növekvő légiszövetsége. A francia légügyi szakembert a 2004–2005-ös időszakra megválasztották a Nemzetközi Légiközlekedési Szövetség (IATA) elnökének. Korábban – 2001-ben – az Európai Légitársaságok Szövetségének elnökeként is tevékenykedett. Ami a forgalmat illeti, ma az Air France-KLM csoport szállítja a legtöbb utast Európában. Járatai 225 desztinációba évente több mint 66 millió utast szállítanak. A SkyTeamben lévő partnereikkel együtt az Air France-KLM napi 14.320 indulást ajánl utasainak 658 desztináció felé, több mint 130 országba. A francia állam jelenleg kevesebb, mint 20 százalékos részt birtokol a csoportból. A kormány megbízásából a Société Générale, valamint az ABN Amro Bank tavaly decemberben megkezdte az Air France-KLM csoport 17,7 százalékának értékesítését. A 17,7 százalék kb. 693 millió eurót ér a jelenlegi piaci áron.