Felére esett a nemzetközi konferenciák száma hazánkban

Az év első félévére vonatkozóan a szakma 118 nemzetközi konferenciáról adott részletes tájékoztatást, amely 51%-os csökkenést jelent az előző év azonos időszakához képest - derül ki a Magyar Kongresszusi Iroda honlapján közzétett összeállításból.

Az Indexvideó vezérigazgatója, Bazsó Gábor, és Winkler Róbert újságíró, a Total Car című online autós magazin, korábbi tévéműsor alapítói kapták a főszerepet a UPC február elsején induló országos reklámkampányában. A reklámokban a két alterceleb tesztelni fogja a UPC termékeit. Ezzel a telekommunikációs cég ismét visszatért az ismert emberekhez, amely reklámútvonalat a Szőke András, Badár Sándor szerepeltetésével kezdte 2007-ben, de ezúttal egészen másképpen.

„Az elmúlt években felépítettük a UPC márka fő értékeit, most szeretnénk továbblépni és erősebben támogatni a termékeket, mert meggyőződésünk, hogy jót adunk a felhasználóknak. Innen jött az ügynökség részéről az ötlet, hogy a termékek tesztelése legyen a reklámok alapsztorija olyan szereplőkkel, akik hitelesek ebben a szerepben. Felkerestük a Total Car alapítóit, akik korábban már sokféle médiafelületen fejtették ki véleményüket mindenféle technológiával kapcsolatban, ők pedig elvállalták a felkérést” – mondta el a részleteket Grósz Judit, a UPC marketing- és tartalomfejlesztési vezetője.
 

{video|id=934|width=425|height=344}



A reklámfilmeket nem a hagyományos módszerrel készítették, nem volt pontosan, előre megírt történet és párbeszéd, a forgatás helyszínén ott voltak a különböző UPC szolgáltatások és termékek, valamint a két főszereplő, akiknek tesztelniük kellett ezeket a dolgokat. „Sokkal élőbb és emberközelibb párbeszédek alakultak ki, mintha előre megírtuk volna a szöveget” – tette hozzá Grósz Judit.

A kampány az óriásplakátok és sajtóhirdetések megjelenése előtt, egy vírusvideóval indult, amely leginkább a forgatásról készült werkfilmhez hasonlít. Február első napjaiban kezdődik a reklámfilmek sugárzása is. „Ez a koncepció nem rövidtávú, rengeteg lehetőség van benne” – tette hozzá Grósz Judit. A kampány költségvetéséről a UPC nem kívánt nyilatkozni, annyi biztos, hogy a legutóbb futó zoknis reklámoknál többe kerül ez a jelenlegi kommunikáció.


A UPC még 2009 utolsó negyedévében írt ki kreatívtendert, amelyen a korábbi ügynökségi partnere, a Laboratory Ideas nem indult. A válogatás két körben zajlott, az elsőben a meghívott ügynökségek kreatívigazgatónak kellett bemutatkozó videót készíteni, a szitán fennmaradó négy ügynökség aztán már valós briefre készített koncepciókat. A válogatást végül a JWT nyerte.



 

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.