Balogh Levente már évek óta tervezi, hogy magyar cégekkel, termékekkel és márkákkal kezdeményez együttmőködést. Az MVM Partner ZRt. idén vezette be Zöldáram termékét az üzleti fogyasztók számára, és elsıként kötött megállapodást a Szentkirályival. Ennek értelmében a társaság az MVM Partner ZRt. ügyfeleként megújuló energiaforrásból származó környezetbarát villamosenergiát használ termékei elıállításához. Annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a környezettudatosság fontosságára, az együttmőködés keretében 20 millió ásványvizes palack címkéjén tüntetik fel az MVM Partner ZRt. „Zöldáram” logóját, amely egyben a tisztán megújuló energia szimbóluma is. A tulajdonos-ügyvezetı tervei szerint az év folyamán további együttmőködések várhatók hungarikumokkal és magyar cégekkel.
Az ACNielsen Piackutató Kft. adatai szerint a kumulált magyar kiskereskedelmi ásványvízpiac 2011-ben mennyiségben 0,5%-ot, értékben 4,7%-ot növekedett az elızı évhez képest. A kimutatás alapján a Szentkirályi és az Emese ásványvizeknek köszönhetıen a Szentkirályi Ásványvíz Kft. az elızı évekhez hasonlóan, értékben tartja kumulált kiskereskedelmi piacvezetı pozícióját. A vállalat tavaly – a több mint 161 millió liter értékesítésével – mennyiségben 12%-kal többet teljesített, mint az elızı évben, és 13%-os növekedést realizált 6,05 milliárd forint
nettó árbevételével. A cég 2011-ben nem emelte fogyasztói árait, viszont komoly költségeket fordított innovációra a kereskedelmi aktivitások és ezzel a forgalom növelése érdekében is. Így elsısorban ennek köszönhetıen a Szentkirályi Ásványvíz Kft. adózás elıtt eredménye elmaradt a 2010. évihez viszonyítva.
A társaság idén 6,9 milliárd forint árbevételt, és ezzel 14%-os növekedést tervez.
„A nehéz gazdasági helyzet ellenére az árbevétel és a volumen szerinti forgalmunkat is tudtuk növelni. A márkára nézve ez igen jó hír, ami elsısorban a termékhez hőséges fogyasztóknak köszönhető.” – nyilatkozta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetıje.