A címmel minden esetben hosszú távú és tudatos márkaépítési tevékenységet jutalmaznak. A 16 tagú, független marketing- és kommunikációs szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Magyar Turizmus márka 2010-ben is Superbrands minősítést kapott - tájékoztatott a Magyar Turizmus Zrt.
A márka a tavalyi év után immár másodszor részesült a nemzetközileg elismert Superbrands Program díjában. A cím elnyerése nemcsak a magyarországi turizmust teljes körűen és versenysemleges módon képviselő Magyar Turizmus Zrt. munkájának, hanem mindazon magyar turisztikai szolgáltatók ismételt elismerését jelenti, akik napi szinten a vendégek elégedettségén fáradoznak. A sikerben rendkívül fontos szerepe van továbbá a hazai média belföldi turizmus népszerűsítésére irányuló tevékenységének is. A nemzeti turisztikai marketingszervezet, a turisztikai szolgáltatók és a hazai média hosszú évekre visszanyúló együttműködésének eredményeként a belföldi turizmus presztízse megerősödött. A Superbrands megtisztelő címet a nyertesek egy évig viselhetik.