Ezen vállalatok évente 3-4 alkalommal is tartanak workshopokat, szemináriumokat Szaúd-Arábián kívül. Számos incentive utat is szerveznek, melyek hagyományos úti céljai: Dubai, Isztambul és Németország.
Az ötnapos tanulmányút során kiemelt szerephez jutott Budapest szálláskínálatának és konferenciahelyszínek a feltérképezése. A szakemberek szállásául a Four Seasons Hotel Gresham Palace és a Le Méridien Budapest szolgált. Ezeken kívül számos, az arab piacon is aktív, prémiumkategóriás szálloda látta vendégül a szakembereket.
A résztvevők megismerkedtek Budapest jelentősebb nevezetességeivel, és a főváros kínálta vásárlási lehetőségekkel. Látogatást tettek a Bábolnai Nemzeti Ménesbirtokon is, ahol egy lovas show keretében betekintést nyerhettek Magyarország lovas kultúrájába. A szakembereket lenyűgözte az arab ménes szépsége, valamint a lovasbemutató egyedisége és a vezetett birtoklátogatás sokszínűsége.
A csoport tagjai különösen nagy elragadtatással nyilatkoztak a magyarországi turisztikai kínálatról. Véleményük szerint Magyarország kiemelt turisztikai potenciállal bír, és kiváló jövőbeli úti cél lehet a térség utazói számára.