Jótékonykodva promotálja magát Budapest

Nagyszabású humanitárius akciót szervez a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt., a Budapest Airport Zrt., és a budapesti szolgáltatók a római Magyar Nagykövetség és a konzulátusok együttműködésében. Az akció keretében Olaszország földrengés sújtotta részéből, több mint 40 gyermek vesz részt kulturális kalandozásokban július 9-13. között a magyar fővárosban. Az összefogáson alapuló akció célja, hogy a magyar szervezetek és szolgáltatók a katasztrófa sújtotta vidékről érkező fiatalokon segítsenek.

A magyar szakmai szervezetek és szolgáltatók összefogásában megvalósuló humanitárius akció, a Budapest Adventure kampány része, amelynek vezértémája az új budapesti élményalapú marketingkoncepción alapuló Cultural Adventure (kulturális kaland). Ennek jegyében a fiatalok ötnapos programjuk során Budapestet mint pezsgő, fiatalos, szórakoztató nagyvárost ismerhetik meg tele különleges kulturális élményekkel, egyedi helyekkel és szórakozási lehetőségekkel.

A Malév olasz képviseletének javaslatára megvalósuló humanitárius akcióban részt vevő gyermekeket az olasz hatóságok választották ki. A gyermekcsoport utazásához a repülőjegyeket a Malév biztosítja, a szállást az Accor Hotels adja, a programok szervezése és a csoport kísérése pedig a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., valamint a Magyar Turizmus Zrt. koordinációjában és szervezésében valósul meg. A szervezés olaszországi oldalon a Magyar Turizmus Zrt. olaszországi képviseletének bevonásával történik.

Az Olaszország földrengés sújtotta területéről érkező gyerekek repülőgépe július 9-én száll le Budapesten. A kulturális kaland még az érkezés napján, a Citadellán veszi kezdetét, este pedig hajós városnézés keretében csodálhatják meg a fiatalok a magyar főváros éjszakai fényeit. Július 10-én olyan különleges élmények várnak rájuk, mint a Millenáris Parkbeli Csodák Palotája, szabadtéri piknik a Margit-szigeten, ahol kincskeresésen is részt vesznek, majd Bringóhintóval kalandozhatnak a szigeten. Budapest felfedezése július 11-én a Városligetben folytatódik, ahol a fiatalok felkeresik a Hősök terét, a Vajdahunyad várát, valamint a Fővárosi Állat- és Növénykertet. Délutáni „kalandprogramjuk” során ellátogatnak a Parlamentbe, a Szabadság térre és a Szent István Bazilikába, továbbá a Budavári Labirintus útvesztőiben is bolyonghatnak. Este, a „Nyár a Lánchídon” fesztivál programjai szórakoztatják majd őket. Vasárnap Európa egyik legnagyobb fedett vízi élményparkjának az Aquaworld-nek a gyermekvilágában lubickolhatnak, majd ellátogatnak a Magyar Vasúttörténeti Parkba is.

Az összefogáson alapuló akció célja, hogy a katasztrófa sújtotta vidékről érkező fiatalokon segítsenek, de kiemelt cél az is, hogy Olaszországban a sajtón keresztül Budapest és a város turisztikai kínálata előtérbe kerülhessen. Az akció kapcsán jelentős olasz médiamegjelenés várható, mely a kampány keretében már zajló különböző hirdetéseken és akciókon felül további potenciális utazók figyelmét keltheti fel a magyar főváros iránt. A humanitárius akció részleteiről, a fiatalok élményeiről a Magyar Turizmus Zrt. folyamatosan beszámol.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.