Az Iránytű kommunikációs verseny célja, hogy megtalálja és díjazza azokat a projekteket, melyek kommunikációs szempontból kiemelkedtek a mezőnyből. Az elmúlt években a szakmai zsűri magas pontszámmal értékelte a kreatív ötleten alapuló megoldásokat, például egy közösségi kampányban vagy egy esemény kapcsán. Kereste a leghatékonyabb reklámkampányokat, melyek kiemelkedő számokat produkáltak a célcsoport elérésében, illetve elismerte a dizájnos, igényes kivételezésű munkákat.
A beérkezett anyagokat elismert szakmai zsűri fogja pontozni. Idén többek között a Turizmus Trend főszerkesztője, Szántó Zoltán és key account managere, Mráz Gergő, a Professional Publishing Hungary művészeti vezetője, Krémer Julianna és senior grafikusa, Körömi Csenge fogja értékelni a pályamunkákat. További zsűritagok felkérés alatt…
Az Iránytű 2014 kategóriái:
- print – katalógus, szórólap, direct mail
- web – weboldal, közösségimédia kampány, mobilfelületen való megjelenés (applikáció, mobilra optimalizált weboldal)
- eseménymarketing – minden, ami a valós életben történt: esemény, hostesspromóció, szórólapszórás, kóstoltatás, flashmob
- kommunikáció az eladás helyén (POS) – minden, ami a POS-ban történik: utazási iroda, illetve információs iroda belső kialakítása a kirakattal, illetve szálloda recepciója
- hirdetések – mindenfajta „vásárolt” médiamegjelenés: print, web, tévé, rádió, óriásplakát
- reklámkampányok – integrált akciósorozatok, amelyek legalább két csatornát/médiumot használtak
Az elmúlt év tapasztalatai alapján webes kategóriánkat a fejlődő telefonra optimalizált weboldalak és az alkalmazások népszerűsége miatt webes kategóriánkat kibővítettük, így már az ilyen típusú pályamunkánk is versenyben vannak az oklevelekért.
Az idén először a gördülékenyebb nevezés érdekében a szervezők már nem csak dvd-n keresztül, postai úton várják a nevezéseket, hanem bármely elektronikus fájlmegosztón keresztül fogadják a szükséges anyagokat.
Nevezési határidő: február 28., péntek 18:00