„Jó hangulat, kellemes borok és ínyencségek társaságában valósult meg a libamáj különlegességek népszerűsítése. A rendezvény nem csak a magyar fogyasztók figyelmét hívta fel erre a kiváló hungarikumra, hanem a döntéshozókét is. Sokan közülük el is jöttek, például Csorbai Attila, a Baromfi Terméktanács és Pap Lajos, a Lúdszövetség elnöke” – emelte ki Pap Krisztián, vezérigazgató.
Hozzátette: az ágazat az elmúlt években sok problémával küzdött és természetesen nem egy fesztivál fogja megoldani a gondokat. De az esemény mégis egy, a libamáj területet erősítő állásfoglalásként értékelhető, akár úgy, mint egy petíció, amelyet 17 ezren írtak alá a magyar élelmiszerek érdekében.
„A turisták számára is vonzóerőt jelentő fesztiválra számos híresség is kilátogatott. Köztük Erdei Zsolt „Madár” is, aki a vendégek örömére serpenyőt ragadott és Kerekes Sándor szakácsmesterrel libamáj különlegességeket sütött. A legnépszerűbb libavariációk közé tartozott a libaburger, a libamájhurka és a libakolbász, a leginkább keresett édesség pedig a tokaji aszús libamájfagyi volt” – tudtuk meg Hajnal Tamástól, a szervező Human Telex Reklámügynökség stratégiai és kreatív igazgatójától.