A DZT jelenleg 67 taggal büszkélkedhet, közöttük számos turisztikai vállalkozás, tartományi marketingszervezet és szövetség, valamint marketing-együttműködés is megtalálható. A DZT partnereivel közösen olyan kooperációt hoz létre, amely a németországi turizmus egyes résztvevői számára lehetőséget nyújt, hogy részesüljenek a DZT globális értékesítési hálózatának előnyeiben, például a marketingakciókban, illetve a vásárokon való részvételek által.
2013-tól két új, erős partner
„A McArthurGlen Group a dizájner-outletközpontok vezető fejlesztője, tulajdonosa és üzemeltetője Európában, a cégcsoport portfóliójában jelenleg 21 dizájner-outletközpont található, amelyek 8 országban, kétezer üzletben több mint 750 dizájnermárkát tartanak. A McArthurGlen Európában 600 ezer négyzetméter összes bolti területtel több outletfelületet kínál minden más üzemeltetőnél (Forrás: Ecostra 2010). Évente 75 millió látogató használja ki ezt a kínálatot. A vállalkozás Németországban két helyszínen van jelen: a Designer Outlet Berlin egy brandenburgi falu mintájára épült fel, és kereken 80 üzletben több mint 100 luxus-, dizájner- és életmódmárkát kínál. Az új dizájneroutlet Neumünsterben (Hamburg közelében) 2012. szeptemberében nyitotta meg kapuit. Tekintettel a vásárlás kiemelt szerepére a nemzetközi vendégeknél, a tagság által számos együttműködési lehetőség nyílik a McArthurGlen Group és a DZT számára.
A Goethe-Intézet Németország nemzetközi szinten tevékenykedő kulturális intézménye, amely mintegy 100 országban több mint 60 éve foglalkozik a külföldi kultúrpolitika és a képzések feladataival. A német nyelvtanfolyamok vezető piaci résztvevőjeként a 13 németországi Goethe-Intézet (északon Hamburgtól egészen délen Freiburgig) évi kereken 40 ezer tanulóval jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a külföldi vendégek ne csupán a német nyelvet sajátítsák el, hanem testközelből megismerjék az úticél Németország sokszínűségét, lakosait és hétköznapjait is. Ezek a résztvevők hazáikban továbbadják élményeiket, illetve sokan közülük visszatérnek, hogy felfrissítsék a németországi hetek izgalmas emlékeit.
A DZT-vel közösen számos lehetőség adódik, hogy Németország külföldön még vonzóbb úticélként mutatkozzon be. Ebben az évben a DZT ifjusági turisztikai kampánya áll a középpontban: „Ifjusági turizmus – Hotspots, Brandnew, Lifestyle” mottóval a DZT most marketing és értékesítési tevékenységeivel különösen a fiatalokat célozza meg.