Az új menedzsment év elején hozzákezdett a borászat modernizálásához. Új, hűthető tartályokra, a hordópark cseréjére és a jó minőségű, „prémium alapanyag” feldolgozását lehetővé tevő gépek beszerzésére fordítják a tulajdonos, MNV Zrt. által végrehajtott 1,5 milliárd forintos tőkeemelést, amely a technológiai beruházások első ütemének fedezetéül szolgál. Ezek még ebben az évben megvalósulnak.
Az október 16-i alapkőletétellel a tervek szerint egy több mint két éves beruházási folyamat veszi kezdetét a Tokaj Kereskedőháznál. Ennek megvalósulásával a jövőben modern, korszerű és energiatakarékos borászatban készülnek majd a jó tokaji borok.
Ahhoz, hogy a Tokaj Kereskedőház borainak legnagyobb részét a minőségi, jóval piacképesebb kategóriába sorolva értékesíthesse a nemzetközi piacokon, szükséges a modern technológia, a komoly piacépítés és marketing, valamint a márciusban főborászként a TK-hoz igazolt Áts Károly, aki az év borásza címet nyerte el.
A Tokaji márkanév és a tokaji borok piaci pozíciójának emeléséhez egyszerűsítik a termékportfoliót, hatékonyabbá teszik a piac- és márkaépítést elsősorban az exportpiacokra fókuszálva.
Forrás: TurizmusOnline