Ennek érdekében közös marketingkampányba kezdett a Bad Tatzmannsdorf-i Avita Resorts, valamint a pár éve épült frauenkircheni St. Martins Therme & Lodge. Az idén két ütemben – tavasszal és ősszel - összesen 100 ezer eurót költenek a két fürdőhely népszerűsítésére. A költségek 70 százalékát a burgenlandi tartomány finanszírozza. A tavaszi kampány kedvező hatása máris érzékelhető. Az év első hét hónapjában 25 százalékkal több vendéget fogadott a közelmúltban nagyszabású fejlesztéseket végrehajtó Avita Resorts, mint az előző év hasonló időszakában. A szálloda kihasználtsága pedig eléri a 85 százalékot. Nyáron naponta 700-1000 vendéget fogadnak.
Az eddigi tapasztalatok szerint St. Martins Therme & Lodge-ban inkább a nyári forgalom volt az erősebb, a reklámkampánnyal szeretnék elérni, hogy a téli időszakban is több legyen a vendég, s ennek nyomán az éves szinten átlagosan 70 százalékos kihasználtságot képesek lesznek tovább növelni. A fürdőhely egyre népszerűbb a magyar vendégek körében is, augusztusban itt töltötte szabadsága egy részét családjával Orbán Viktor miniszterelnök is.