A nemzeti turisztikai marketingszervezet a bükfürdői Greenfield Hotel Golf & Spa-val, az Achat Premium Hotel Budapesttel, az OTP Travellel, valamint a Tourinform Zamárdival közösen népszerűsítette Magyarország turisztikai kínálatát a szlovén utazóközönség körében.
A KSH legfrissebb statisztikai adatai alapján, 2011. január-novemberben 2,7%-kal nőtt a szlovén utazók által hazánkban eltöltött vendégéjszakák száma. (Összesen közel 46.000 vendégéjszakát regisztráltak a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az említett időszakban). Az utazók ismerik Magyarországot, legkedveltebb úti céljaik között Hévízt, Balatont és Budapestet említik, ezen túl jelentős érdeklődés mutatkozik hazánk golfozási, kerékpáros, valamint kempingezési lehetőségei iránt. A magyar borok is népszerűek a szomszédos ország lakossága körében, és a határos régiókat már ismervén, Magyarország távolabbi (északi) térségeiről is kértek információt.
A 2011-es vásári adatok alapján 332 turisztikai szolgáltató kb.16.000 látogatónak és mintegy 265 szlovén médiumnak mutathatta be kínálatát. Az adatok a vásárszervezők előrejelzései szerint az idei évben hasonlóan alakultak.