2009-ben több tényező is azt vetíti előre, hogy idén nyáron a szokásosnál többen választják majd a Balatont nyaralásuk célpontjául. A világgazdasági válság nyomán gyengülő forint drágává teszi a külföldi utazásokat. A válság hatására várhatóan a belföldi utazási célpontok kerülnek idén előtérbe. A Magyar Turizmus Zrt. adatai szerint a belföldi főutazások legnépszerűbb célja a Balaton, hiszen az utazók 35,2 százaléka választja.
A Balaton az utóbbi években jelentős fejlődésen ment keresztül. Infrastrukturális fejlesztések zajlanak mind a strandok, mind a szállás- és vendéglátóhelyek terén, a tó vízminősége pedig évek óta kitűnő. A siófoki Coke Club most igazi fehér homokos „tengerpartot” hozott létre. Nem kell feltétlenül Varaderóra vagy Észak-Afrikába utazni azért, hogy gyönyörű környezetben, a képeslapokról ismert fehér homokon süttessük magunkat.
És még csak nem is kellett uszályokkal a tengerentúlról ideszállíttatni több tonnányi homokot. A Balaton-part új nevezetessége ugyanis „magyar termék”, az egykori Pannon-tengernek köszönhetően Fehérvárcsurgón bányásszák 800-1200 méter mélyről. A tengerparti hangulat mellett a Coke Club 2009-ben ismét számos egyedi és különleges programot kínál. Az idei Coke Club – MTV Icon koncerteken ezúttal a Hungária, az Edda és Demjén Ferenc slágereit dolgozza fel 12-12 zenekar. Az előadókhoz még csatlakozhat egy-egy amatőr zenekar is.
'