A látogatás eredményeként eddig három hétvégén, alkalmaként kétórás műsor, továbbá augusztus 30-án a reggeli főműsoridőben újabb kétórás program, illetve szintén három héten át napi hatszor 30 másodperces reklám spot ismertette hazánk turisztikai kincseit, és hívta a fel a figyelmet adottságainkra.
Az idei évre még több blogon megírt, valamint újságban publikált cikk és a pekingi turisztikai képviselővel való beszélgetés szerepel a tervek között. Bár Kínát az MT Zrt. elsősorban B2B piacként kezeli, a képviselet mégis igyekszik figyelmet fordítani a közönséggel való kommunikációra is. A műsort sugárzó, egész országban fogható Pekingi Rádió átlagos napi hallgatósága közel 3.000.000 fő, így az adott akció igen hatékony eszköze volt egy nagyon széles, az MT Zrt. által fő célcsoportnak tekintett kör eléréséhez.