A Magyar Turizmus Zrt 60m2-es standdal, az elmúlt évekhez képest rekordszámú, 16 társkiállítóval együtt vett részt a rendezvényen. 14 touroperátor és szálloda, informátorral volt jelen, egy szolgáltató pedig kiadványokkal képviseltette magát a kiállításon. A helyi TDM szervezésében továbbá első alkalommal Hajdúszoboszló is bemutatta gyógyvíz kincseit. A magyar résztvevőknek a vásár keretében lehetőségük nyílt ukrán partnereikkel találkozni, illetve tárgyalásokat lebonyolítani. A kiállításon továbbá olyan nagy, hálózattal rendelkező ukrán cég is megjelent, amelyik eddig nem programozta Magyarországot. Ez annak köszönhető, hogy az ukrán utazásszervezők véleménye szerint a nagy cégek által preferált távoli desztinációk iránti kereslet stagnál vagy csökken, így az európai desztinációk válnak érdekessé, a másik ok pedig az egészségturizmus iráni keresletnövekedés.
Magyarország részvétele összességében nagy sikert aratott: turisztikai megjelenésünk egyöntetű dicséretnek örvendett mind a szolgáltatók mind pedig a látogatók részéről.
A KSH előzetes statisztikai adatai szerint 2011-ben összesen több mint 187.000 ukrán vendégéjszakát regisztráltak a hazai kereskedelmi szálláshelyeken, ami 12,3%-os növekedést jelent az előző évhez képest.