2013 karácsonya előtt áruházi kampányt szervezett a vajdasági székhelyű Tisacoop. A magyar élelmiszerek legjelentősebb szerbiai importőre, együttműködésben a Dél-Alföld turisztikai régióval, immár hagyományosan nyerteseket sorsol vásárlói körében. A legutóbbi nyereményút Orosháza-Gyopárosfürdőre vezetett, 2014.február 14-16. között, a Jövő Építők TDM szervezésében. A 20 nyertes és az őket kísérő print, online médiumok és az Újvidéki Rádió, az Alföld Gyöngye hotel jóvoltából 2 éjszakát töltöttek a szállodában. A város frissen felújított főtere, a kivilágított üveg-vadkörtefával igazi európai városközpont, mint azt a vezetett városnézés keretében a vendégek megállapították. A fürdő kreatív szauna szeánszai alaposan „megizzasztották” a vállalkozó szelleműeket. (Orosháza-Gyopárosfürdő 2014.tavaszán a Szauna Oscar magyarországi döntőjének helyszíne lesz.) Pénteken este tipikus orosházi fogásokból összeállított ételsort – orosházi tányéros levest, libamájat és orosházi tortát – tálalt a szálloda, a finomságok történetéről Dedák Angéla, a TDM elnöke, a Városmarketing Iroda vezetője mesélt.
Szombaton a Ravasz Tanya látta vendégül a csoportot. A tanyán megtekinthető helytörténeti gyűjteményt Csizmadia Sándor tulajdonos ízes „kommentjei” teszik élvezetessé, aki kiadós slambucot (sűrűre főzött lebbencstészta, eredetileg pásztorétel) is kínált.
Szombaton este a lökösházi Bréda kastély, amely nem régiben lett tetőtől-talpig felújítva, káprázatos fényfestést mutatott be. A 40-perces műsort garantált programként is kínálják. Vasárnap egy kiadós masszázst élvezhettek a vendégek, a tartalmas hétvége megkoronázásaként.
Az utazás megszervezésében a Magyar Turizmus Zrt. Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatósága is részt vett.