Tegnap a Danubius Hotel Gellért szállodában könyvbemutatót tartott az Aquaprofit Műszaki, Tanácsadási és Befektetési Zrt., a cég két tulajdonosa, Nádasi Tamás és Udud Péter ugyanis hiánypótló kiadvány megírására vállalkozott.
'
A könyvből tanácsot kapnak a fogyasztók arról, hogy mit vásároljanak, ha például az átlagosnál sokkal magasabb vagy éppen alacsonyabb magnézium- vagy kalcium-koncentrációjú terméket szeretnének inni. A kiadvány összegyűjti és kategorizálja a Magyarországon kapható természetes ásványvizeket, forrásvizeket és gyógyvizeket, valamint a világ különböző tájairól származó, legismertebb import vizek között is elkalauzol minket. A közel 200 oldalas könyvet 120 színes fotó és grafika illusztrálja.
Ezen túl az ásványvizek eredetével, feltárásával, védelmével, fogyasztási szokásaival, csomagolásával és tartalmával is megismerteti a vásárlókat. A tavalyi statisztikák szerint minden magyarra 70 liter megvásárolt ásványvíz jutott, amely az alkoholmentes italok között a legnagyobb mennyiséget jelenti, és ennek tükrében az elkövetkező néhány évben a fogyasztás növekedésével számolnak.'
Szerdától lehet asztalt foglalni a tavaszi Országos Étterem Hét rendezvényre, amelyen több mint 200 vendéglátóhely, köztük 14, Michelin-ajánlással rendelkező étterem menüiből lehet majd választani.
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).