A június 19-21. között lebonyolított rendezvény (www.aibtm.com) egyértelműen az amerikai association, azaz szakmai szövetségek piacára fókuszál.
A corporate (céges) meetingek után a szövetségek, egyesületek lehetnek a következő időszak legjelentősebb hivatásturisztikai piaci szereplői, ezek között pedig igen jelentős számban vannak amerikaiak, amelyek nyitottak Európára, így hazánkra is.
A baltimore-i kiállítás első napján szakmai továbbképző előadásokat tartottak a nagy nemzetközi szakmai szervezetek, így az ICCA, PCMA, UIA és maga az AIBTM is, az aktuális trendekről, tapasztalatokról, valamint a jövőben sikerrel használható marketingmódszerekről.
A szerdai és a csütörtöki napon a hangsúly a kiállításon volt: előre egyezetett és spontán találkozók során a szakmai érdeklődők részletesen is tájékozódhatnak az egyes desztinációk által kínált lehetőségekről. A magyar stand az International Hall-ban kapott helyet, a két nagy rivális, a prágai és az isztambuli kongresszusi iroda mellett. Az MT Zrt. szerint a kiállítási részvétel jelentősen segíti az amerikai kapcsolatépítést és a közvetlen kapcsolatok kialakítását a potenciális üzleti partnerekkel.