Véleménye szerint nagyobb összetartásra, több együttműködésre lenne szükség a tour-operátorok között, különösen a nehéz időkben. Emlékeztetett arra is, hogy külföldön sokkal elfogadottabb, hogy az utazásszervezők konzultálnak egymással, hogy adott esetben ne kényszerüljenek öngyilkosan olcsó árakkal kijönni a piacra.
Mindezek ellenére a szakember bízik benne, hogy az idén elérik a tavalyi, 56-60.000 fő közötti utaslétszámot. A Best és Medina Tours egyetlen charterjáratát sem kellett lemondani a nyáron, egy járatösszevonásra került csak sor Rodosz esetében, amelyet immár a TUI-val közösen repülnek. A különböző desztinációk népszerűsége azonban változó. Ragyogóan fogynak a spanyolországi üdülések, Mallorcára telt házzal közlekedik 189 férőhelyes gépük, és további, összesen heti több mint 120 helyük más járatokon is szépen fogy a Costa del Solra, Ibizára, Gran Canariára. Görögországba ezzel szemben csak komoly akciózás árán sikerül megtölteni a két láncot Rodoszra és Krétára. Tunézia esetében a termékportfolió átalakítása meglátszik a forgalmon, itt ugyanis kimaradtak a kínálatból a gyengébb színvonalú szálláshelyek, emiatt a főszezonban várhatóan nem növekszik az utasszám, elő- és utószezonban azonban a tavalyinál jobban alakul a forgalom. Hetente nyolc gép szállítja utasaikat Djerbára és Monasztirba. Block seatekkel rendelkeznek mindkét Szicíliai gépen (Plermo és Catania), melyet jó kihasználtsággal értékesítenek. Egyiptomba heti két járatot indít a Best Reisen ezen a nyáron, mindkettő telt házzal üzemel . Hasonlóan szépen teljesít Törökország, ahová három járatuk közlekedik (egy Marmarisba, kettő Antalyára), Ali Hamrouni szerint a termék jó minősége miatt sikeresek a török utak. Az eredetileg szeptember végéig közlekedő járatokat ezért már most meghosszabbították október végéig.
A budapesti járatoknál is jobb a debreceni gépek kihasználtsága. Száz százalékos töltéssel közlekedik saját gépük Tunéziába és hasonló mutatóval büszkélkedhetnek a bérelt török és mallorcai block seatek esetében is.