Nemzetközi terjeszkedés, új marketingvezető a Szallas.hu-nál

Nemzetközi terjeszkedésének támogatására új pozíciót hozott létre a Szallas.hu Kft.

Az Árukereső Kft.-től érkező Rácz István (32) a Szallas.hu csoport marketingvezetői pozícióját tölti be, fő feladata az immáron 4 országban jelenlévő szállásközvetítő oldal ismertségének és partnerszámának növelése.

A Szallas.hu 2010-ben lépett a külföldi piacokra, melynek eredményeként egyre markánsabb jelenlétet alakított ki Ausztriában, Szlovákiában, Lengyelországban és Romániában. A Magyarországon piacvezető szállásközvetítő terjeszkedésének támogatására egy eddig önállóan nem létező pozíciót hozott létre.

„2012 a nemzetközi piacok meghódításának éve lesz a Szallas.hu életében, melyhez egy tapasztalt, a nemzetközi marketingben jártas szakembert kerestünk és találtunk Rácz István személyében” – mondta Varga Zoltán, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.

Rácz István az Árukereső csoporttól igazolt át, és cserélte a nemzetközi marketing igazgatói posztot a Szallas.hu csoport marketing vezetői pozíciójára. A szakember a Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán szerzett diplomát, ezt követően a Honvédelmi Minisztérium Rendezvényszervezési és Protokoll igazgatóságán helyezkedett el.

Ezt követően a Berthold Congress Institute-nál, majd a VIRT Consultingnál szerzett vezetői és B2B értékesítési tapasztalatot. 2007-ben csatlakozott a Sanoma Budapest Zrt.-hez, ahol kezdetben online marketing menedzserként a Profession.hu, a HotDog.hu, a Kirakat.hu és az Olcsobbat.hu szolgáltatások népszerűsítéséért felelt, később az utóbbi két oldal főszerkesztői posztját töltötte be.

2010-ben igazolt át az ár-összehasonlító oldalaival 5 országban jelenlévő Árukereső.hu Kft.-hez marketing igazgatóként, ahol egy 12 fős csapatot irányítva felelt a teljes csoport marketing stratégiájának megalkotásáért és eredményes megvalósításáért.

A Szallas.hu-nál Rácz István feladata lesz a külföldi terjeszkedési stratégia marketing támogatása, valamint a magyarországi marketing és pr tevékenység irányítása.

„A Szallas.hu hitvallása a jövőre nézve változatlan, továbbra is a szálláskeresők, pihenésre vágyók minőségi kiszolgálásra törekszünk, miközben folyamatosan bővítjük kínálatunkat” – tette hozzá Varga Zoltán.

A Szallas.hu Magyarországon jelenleg 6000 szálláshellyel áll szerződéses kapcsolatban, a havi átlagosan mintegy félmillió szálláskereső döntését 51 ezer vendégértékelés teszi könnyebbé.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.