Az eseményen Denéné Tóth Marianna, az MT Zrt. vezérigazgatójának köszöntőjét követően Horváth Gergely, az MT Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese mutatja be a 2014. évi marketingtervet. Szintén a rendezvényen kerül sor a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. közötti együttműködési megállapodás ünnepélyes aláírására. Az érdeklődők részt vehetnek a nemzeti turizmusfejlesztési koncepció (2014-2024) szakmai konzultációján, hallhatnak a turizmust érintő aktuális fejlesztésekről, beruházásokról Budapesten. Előadást tartanak a helyi és regionális termékek helyéről a gasztronómiában és a turisztikai szolgáltatásokban, és „How to sell Hungary?” címmel B2B desztinációs prezentációt is tart az MT Zrt., amelyben prezentációs technikákról, külföldi trendekről is hallhatnak az érdeklődők.
Forrás: Turizmus Online