A sört a kezdetekkor csak az Egyesült Királyságban lehetett kapni, két hónapja azonban, a világ bármely táján, köztük az Egyesült Államokban is lehet kapni a Trooper-t, melyből mára 2.000.000 pint fogyott el.
A Robinsons ügyvezető igazgatója, Oliver Robinson így kommentálta a nagymértékű eladást: „A sör nagyon karakteres, ízletes és minőségi, de azt nem gondoltuk, hogy elérjük a kétmillió eladott példányszámot kevesebb, mint fél év alatt. Tudomásunkra jutott az is, hogy a Trooper által nagyon megugrott a világos sör vásárlásainak értéke. Azoknak a kocsmáknak, melyekkel leszerződtünk 8%-al ugrott meg a söreladási aránya. Továbbá ez a termék nem csak a sörről szól, hanem más márkákat is értékesít. Az Egyesült Királyságba bevezetni egy új sört, egy nagyon nehézkes folyamat, de azt gondolom, hogy jó úton haladunk.
Forrás: Rockbook