A vásáron a Magyar Turizmus Zrt. négy társkiállítóval közösen népszerűsítette a hazai turisztikai ajánlatokat. A rendezvény első két napja a szakmai kapcsolatfelvételre teremtett lehetőséget, majd a nagyközönségi látogatók óriási érdeklődésével találták szembe magukat a magyar kiállítók. A magyar nemzeti standon Horváth Gergely, az MT Zrt. vezérigazgatója is folyamatosan fogadta a szakmai partnereket.
A vásár keretében a magyar standot felkereső potenciális utazók, akik családjukkal együtt akár 1 hónapot (!) is eltöltenek egy adott desztinációban, főként Magyarország zöldturisztikai kínálatával, valamint gyógyfürdőinkkel kapcsolatban kértek információt.
Az utóbbi időben az MT Zrt. számos marketingeszköz segítségével népszerűsítette Magyarország turisztikai kínálatát. A nemzeti turisztikai szervezet tanulmányútja nyomán a térség egyik legrangosabb turisztikai szaklapja, a Travel Trendz nyomtatott és online változatán keresztül is felhívta a figyelmet hazánkra.
Április 30. és május 3. között rendezték meg az Öböl-menti országok legnagyobb turisztikai kiállítását, melyen Magyarország immár második alkalommal vett részt. Az Arabian Travel Market keretében még Dubai uralkodója is megkóstolta és dicsérő szavakkal illette a kürtőskalácsot a magyar standon, melyet a Dubai TV este főműsor időben mutatott be. Május 6-8. között az MT Zrt. már Abu Dhabi legnagyobb gáz és olajipari vállalata, a Gasko zártkörű vásárán prezentálta a hazai ajánlatokat.