A 2014 elején élesíteni kívánt frissítések során a Pizza Hut fejleszti ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) rendszerét, fejleszti elemző csomagok és e-kereskedelmi webhelyeit. Emellett tovább fokozza tavaly elindított mobil site-ján a felhasználói élményt- ügyfél orientáltabbá téve azt.
A vállalat célja a fogyasztói betekintés hatékonyabbá tétele: a célzott promóciók mellett a márkázott tartalmait is testre szabná fogyasztóinak- asztali és okostelefonos alkalmazásokban egyaránt- a célból, hogy visszatérő vásárlókat vonzzon. A lánc az erőteljesebb technikai fejlesztés helyett, inkább a fogyasztók kegyeit keresi, célja, hogy a felhasználók akár a megrendelt termékek ízét is saját igényeik szerint variálhassák digitális úton- amely egyben egy költséghatékonyabb megközelítés is.
További sporóláshoz vezethet, hogy az újítások által a Pizza Hut karcsúsítani tudja e-kereskedelmi apparátusát- amely immár jelentős tényezővé vált. A cég megrendeléseinek több mint 50 százaléka online érkezik- ezen belül a rendelések 30 százalékát mobileszközökről teszik meg a vásárlók.
Az étteremlánc dolgozik számos Facebook és mobil fejlesztésen dolgozik, amelyet "helyi tartalommal" látna el működése helyszínein- értesült a marketingweek.
Forrás: Marketinginfo / marketingweek