Az egyik legfontosabb szakmai fokmérő Németországban pedig továbbra is az, hogy melyik ország hány oldallal jelenik meg a legnagyobbak éves kiadványaiban. Ennek megfelelően a képviselet napi szinten működik együtt az utazásszervezőkkel, amely munkának köszönhetően már 2011-ben is számos B2B rendezvényre került sor Németországban. Tavasszal a TUI Maxima, valamint a REWE ITS partner eladói vettek részt egy előadás sorozaton, a DERTOUR munkatársai pedig el is látogattak Magyarországra. Ősszel 2500 szakember ismerte meg a 2012-es hazai turisztikai kínálatot a REWE évente megrendezésre kerülő szakmai rendezvényén, amelyre csak a legnagyobb utasforgalmat bonyolító irodák kaptak meghívást. A Wolff-Ost Reisen buszos utazásszervező partnerhálózata egy novemberi út során tesztelte a hazai buszos turisztikai kínálatot, valamint tavaly novemberben került sor arra az ITS roadshowra is, amelyen a német képviselet kiemelt vendégként 4 városban mutatta be a 2012-es hazai kínálatot.
A sorból természetesen a Thomas Cook sem maradhatott ki. A 2011-es őszi roadshow után, melyen a keleti tartományok partnerirodáinak munkatársai vettek részt, ebben az évben, május elején újabb előadássorozatra került sor a Thomas Cook viszonteladói számára, ezúttal Nyugat-Németországban: Hannoverben, Essenben, Frankfurtban és Berlinben. A 4 helyszínen összesen mintegy 150 szakember ismerkedett a balatoni, budapesti és gyógyturisztikai kínálatunkkal, valamint a legfrissebb újdonságokkal, amit a hallgatóság nagy érdeklődéssel fogadott. Természetesen az első idei roadshow után a nagy utazásszervezőkkel való együttműködés 2012-ben is folyatódik. Az MT Zrt. németországi külképviseletének tervei között szerepel újabb szakmai tanulmányutak szervezése, valamint pl. a Thomas Cook/Neckermann őszi roadshowján való részvétel.