Új feladatok és vezetők a Borsodi irányításában

Átalakult a Borsodi Sörgyár Zrt. menedzsmentje: a korábbi marketingigazgató ismét ezt a területet irányítja, és új vezető csatlakozott a kereskedelmi szervezethez.

Mészáros Zsolt, aki marketing igazgatóként kezdte pályafutását a Borsodi Sörgyárban, majd az értékesítésben a Horeca és a Small Food területet irányította, most újra a marketing feladatok vezetője lett, miután Szirbek András távozott ebből a pozícióból. Vladan Matic a Starbev szerbiai gyárából érkezik a tradicionális kereskedelmi igazgatói pozíció betöltésére. Ebben a feladatkörben Vladan irányítja majd a HoReCa, illetve a Small Food csatornákat Magyarországon. Mészáros Zsolt 2007. januárjától kapta meg a marketingigazgatói pozíciót a Borsodi Sörgyárban. A szakember korábban széles körű tapasztalatot szerzett az FMCG termékek kommunikációjának területén, hiszen 13 évet töltött vezető marketing pozíciókban az Unilevernél. Karrierje a Borsodi Sörgyár Zrt. szervezetében az értékesítés területén folytatódott, 2008. április 1-jétől látta el a HoReCa és a Small Food csatornák irányítói feladatait. Zsolt - mintegy 2 éves, közvetlen értékesítési tapasztalattal a birtokában - ismét a marketing terület vezetője lett. „A marketing területen korábban végzett munkám elismerése, hogy ismét ezzel foglalkozhatok. Számtalan hasznos tapasztalatra tettem szert az értékesítésben, amellyel igyekszem még eredményesebbé tenni a márkáink marketing aktivitásait.” – nyilatkozta Mészáros Zsolt. A HoReCa és a Small Food csatorna irányítását tradicionális kereskedelmi igazgatói pozícióban Vladan Matic vette át, aki Szerbiából, a Starbev tulajdonában lévő Apatinska Sörgyárából érkezett. Vladan értékesítői igazgatói munkakörben komoly tapasztalatra tett szert Szerbiában, mialatt az általa vezetett csapat 10%-kal növelte az Apatinska Sörgyár piaci részesedését. „Valódi megtiszteltetés számomra - a többi mellett - a piacvezető Borsodi márka fogyasztókhoz való eljutásában szerepet vállalni. Bízom benne, hogy a szerb piacon szerzett tapasztalataimmal hozzá tudok járulni a Borsodi Sörgyár sikeréhez Magyarországon, és tovább tudunk erősödni valamennyi értékesítési csatornában.” – foglalta össze Vladan. A Borsodi Sörgyár Zrt. vezetésében lezajlott változások támogatják a vállalat erre az évre kitűzött céljainak elérését, hiszen a marketing és az értékesítés területének ilyen mélységű összefonódása szolgálja a fogyasztók elégedettségét. (Sajtóközlemény)

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.