A Coca-Cola Sprite-ja finomhangolja imázsát, amihez egy új kampány és egy új szlogen is készült, amely az ital fogyasztásának intenzív élményét igyekszik kiemelni. A kampányra elkészítésére a Leo Burnette lett kiválasztva még áprilisban. A reklámfilm a Sprite ivásának élménye körül forog, és szombaton indult el az amerikai televízióban - írja az Advertising Age.
"Soha nem fókuszáltunk ennyire a fogyasztás puszta élményére. A legtöbb márka életstílusokat reklámoz, elfeledkezve a termék és a fogyasztás élményéről. Mi ezt akarjuk a középpontba hozni" - nyilatkozta Kevin Keith, a Coca-Cola integrált marketing tartalomért felelős csoportvezetője.
A márka előző kampánya, a kosárlabda témájú, februárban induló "Uncontainable Game" jelenleg is tart és az NBA (amerikai kosárlabda-bajnokság) 2013-as All Star Weekendjéig fog futni. Az Uncontainable Game a Sprite eddigi legnagyobb reklámhadjárata. Az új kampány és szlogen azonban már nem a sporttal foglalkozik, hanem a tinédzserekhez keresi a kapcsolódási pontokat (passion points), mint például a zene, a gördeszkázás, a filmek, stb. Az év második felében a márka egy filmszakmában tanuló diákokat megmozgató versenyt is támogatni fog.
"Minden ilyen ponthoz kapcsolódni akarunk. A Sprite-nak nagyon speciális célcsoportja van, a hangnemet hozzájuk igazítottuk" - mondta el Keith.