Gyovai Györgyi a Külkereskedelmi Főiskolán tanult, majd a Pécsi Tudományegyetemen vállalati vezetésből szerzett marketing szakirányú diplomát és több mint 15 éve dolgozik az élelmiszeripar különböző területein. A Marsnál Magyarországon és Lengyelországban, valamint a Danone-nál töltött évei után 2013 júliusában csatlakozott a Nestlé Hungária Kft-hez. A beszerzés és ellátás mellett a stratégiai tervezésben, megvalósításban és innovációban, valamint a fő fogyasztói trendekre épülő márka- és termékfejlesztésben jártas szakember komoly tapasztalattal rendelkezik a multinacionális cégek átfogó, stratégiai üzleti menedzsmentje terén.
Az új igazgató korábbi pozíciójában, a Nestlé Hungária Kft. kommunikációs és marketing igazgatójaként sikeresen megtervezte a magyar cégcsoport Táplálkozás, Egészség és Életmód (NHW) stratégiáját és elindította helyi programsorozatát és kommunikációját. A Nespresso új vezetője fő feladatának a prémium kávé magyarországi piacának további bővítését, a Nespresso fogyasztói és üzleti szegmenseinek növekedését és a Nespresso márka építését tekinti.
Forrás: Vendég & Hotel online