Először fordult elő a budapesti repülőtéren, hogy egy nagyszabású, utasoknak szánt kereskedelmi akció középpontjában nem egy világszerte ismert márka, hanem egy hungarikum, a Zwack Unicum állt. Az utasok már a biztonsági ellenőrzés területén, a néhány perces sorban állás alatt találkozhattak az akciót hirdető felhívással, szórólapokkal. Ezután a SkyCourt központi részére belépve, az ott felépített promóciós színpadon bárki megismerhette a Zwack gyár történetét, megkóstolhatta az Unicum italokat, köztük az idén nyáron bevezetett, tölgyfa hordóban, aszalt szilván érlelt változatot is. A terminálokon kihelyezett digitális citylight hálózaton rendszeresen futottak a promóció hirdetései.
A számok azt mutatják, hogy majdnem minden negyedik utas – ha csak kíváncsiságból, esetleg a repülőútra való ráhangolódás céljából is, de – megkóstolta az Unicumot. Az eladások meredeken nőttek, júliusban ötször annyi Unicum fogyott a Heinemann Duty Free üzleteiben, mint egy évvel korábban ugyanebben az időszakban. A legnépszerűbb az eladások 60 %-át kitevő Unicum Szilva lett, hiszen a promóció éppen ennek az újonnan bevezetett termék apropóján jött létre. Emellett a hagyományos Unicum és az Unicum Next eladásai is több mint kétszeresére nőttek.