Az évforduló kapcsán tartott tájékoztatón Bardóczy Ákos Kolos elnök elmondta, a vendéglátás beszállítói többek közt azért csatlakoznak klubjuk tagságához, mert gazdaságos üzemeltetés témában sokkal hatékonyabb, ha egy külső szemlélő veszi észre és veti fel azt a problémát megoldással, amelyet lehet, hogy ismer és tud az adott beszállító, azonban belülről nem tudja megfelelően kezelni a kérdést. Az éttermesek esetében pedig legtöbbször az a leggyakoribb téma, amivel megkeresik őket, hogy a személyzet közt nincs olyan, aki hatékonyan tudna webmarketinggel, gasztromarketinggel foglalkozni, esetükben pedig egy kimondottan erre a területre szakképzett és több éves tapasztalattal rendelkező társa van, Bogschütz Dániel. Az éttermesek ma már tisztában vannak azzal, hogy mennyire fontos a facebook-on, twitteren és más online csatornákon történő napi kommunikáció a vendégkörrel és a lehetséges vendégekkel, hiszen piacépítésre is ez a platform szinte a legalkalmasabb eszköz, azonban a napi problémák, a napi robot közben erre nem marad idejük, kapacitásuk és a tudásuk sem megfelelő – ebben segítenek a Klub szakértői.
Bardóczy a pesti Garibaldi Bisztróban, április 24-én tartott tájékoztatón azt is elmondta, 25-30 ezer horecás cég felé képesek kommunikálni három, a médiában és nagykereskedelemben jelen lévő stratégiai partnereik segítségével, és jelenleg 20-30 beszállító, valamint úgy 40-50 éttermes cég szerepel tagjaik között.