Világító korsóval kampányol a Dreher

A nagyszerű alkotásoknak járó különleges megvilágítás elvére épül a hazai sörmárka készülő kampánya, amely egy imázsfilmet is magába foglal. A teljes körű ügynökségi munkát a Human Telex vezényli le - írja a Marketinginfo.

Az új kampány kiegészíti a tavaly óta futó, minőséget hangsúlyozó "többféle komló, több íz" vonalat. A cél a minőség innovatív vizuális támogatása volt. "Az elismerésre méltó tárgyak mindig díszkivilágítást kapnak, gondolhatunk építészeti, művészeti alkotásokra, de akár egy nemes hangszerre, például egy Stradivari hegedűre vagy akár egy különleges gépkocsira is. Ez az alapötlet vezetett oda, hogy világítsuk meg a Dreher sört is, amelyhez sikerült egy kifejezetten korsókra fejlesztett, a vendéglátóhelyek számára könnyen használható LED eszközt bevetni" - mondta Udvarev-Tóth Rita, a Human Telex Reklámügynökség senior ügyfélkapcsolati menedzsere .

A kampány júliustól szeptember végéig fut. A hozzá készült televíziós szpot a nagyszerű alkotás - különleges megvilágítás vonalon halad, az emblematikusan kivilágított Lánchidat és egy kirakatban fénylő veterán autót használva metaforaként. A vezető szövegíró Molnár Andrea, a művészeti vezető Hurton Tamás, a rendező Szász Attila, az operatőr Nagy András volt. A filmet a Picture Base kivitelezte - írja a vállalat sajtóközleménye.

Az aktivitást júniusban egy szponzorációs reklámfilm előzte meg, hamarosan pedig egy Facebook játék is napvilágra kerül. Az eladáshelyi reklámanyagok sem maradtak ki a repertoárból, mind a sörözők, mind a kiskereskedések el lesznek látva POS eszközökkel, és persze az új világító korsókkal. "Ez a kezdeményezés nem csupán a hazai söriparban egyedülálló, hiszen információink szerint még külföldön is csak más formában és nem vendéglátós fogyasztási alkalmakkor próbálták a technológiát. Különleges élményt nyújt a fogyasztók kezében a korsó este, ahogy már az utcáról látják az emberek a fényforrások mozgását a sörözőkben" - emelte ki Fertetics Mandy, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok vezetője.

A korsók 0,568 literes mérete a fogyasztási mennyiség emelését szolgálja. A vállalat statisztikái szerint ugyanis a márka célcsoportja továbbra is ugyanannyit jár sörözőbe, de egy-egy alkalommal kevesebbet vásárolnak. "Ez a trend azonban reményeink szerint megfordítható. Az innovációval a Dreher választására szeretnénk ösztönözni azokat a fogyasztókat is, akik egyébként alacsonyabb kategóriás sört isznak, de különleges alkalmakkor - ünnepeken, barátok társaságában - szívesen váltanak felfelé"- tette hozzá Udvarev-Tóth Rita. (Marketinginfo)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.