Az egészhez nem kell más, mint egy okostelefon (Koreában már mindenkinek az van), egy speciális app, amelyik összekapcsol az áruház rendszerével, és egy kódolvasó szoftver, amit a telefonra telepítenek. Már több mint tízezren kapcsolódtak be a metrós web áruház láncba.
A rendszer titka az, hogy felismerték, az embereknek már egyre kevesebb idejük, és kedvük van elmenni a nagy plázákba is. Munkába menet, munkából jövet viszont mindenképpen keresztülmennek a forgalmas metróállomásokon, ahol éppen elég idejük van arra, hogy egy kicsit nézelődjenek, és vásároljanak.
A perspektíva tehát biztató Dél-Koreában, amely az élen jár a web kereskedelemben. Az internetes kereskedés 130%-al növekszik.
A hírek szerint Japánban és az Egyesült Államokban is vannak már hasonló tervek. Így hamarosan a metróban is vásárolhatunk mobil telefon segítségével bármit amit eddig a bevásárlóközpontban szereztünk be.
Forrás: Asiaport.hu