Az étterem neve változik, de a barbecue örök!

Nevet változtat és misszióvá szélesíti elkötelezettségét az amerikai barbecue iránt a Kiss Dávid vezette pesti étterem. Ezt jelentették be a csütörtöki sajtótájékoztatón az immár Rub & Roll Barbecue étteremben.

Négy és fél éve nyitott meg a Teréz körúton a Budapest Barbecue Company azzal a céllal, hogy a hazai vendégeket is megnyerje az amerikai gasztronómiai műfajnak. Mára eljutottak odáig, hogy szintet lépjenek, és ezt egy új névvel és kibővített gasztronómiai tevékenységgel tervezik elérni. Ezért a 2020-as évet a nyílt, elérhető és egyértelmű edukációnak szentelik, immár új néven, Rub & Roll Barbecue-ként.

Kiss Dávidot, az étterem szakmai vezetőjét és tulajdonosát elbűvölte ennek a technológiának, még inkább azoknak az embereknek a varázsa, akik ezt Amerikában életformájuknak tekintik. A nyitottság, kedvesség ugyanúgy része a barbecuenak, mint a jó alapanyag és a szószok, mártások sokfélesége.

Erről a hazai vendégkör még mindig elég keveset tud, és az ismeretterjesztést ott kell kezdeni, hogy a grillezéssel ellentétben a barbecue lassú tűzön való füstölését jelenti a húsnak, nem pedig a járulékos szószokat. Azért, hogy az autentikus barbecue minél több magyar rajongót is szerezzen, hamarosan elindítják azt a webshopot, ahol (a sütőberendezések kivételével) minden hozzávalót, 150-200 fűszert, pácot, injektáló port, szószt meg lehet rendelni. Ezeknek a 70 százaléka amerikai termék, a többit itthonról szerzik be.

Terveznek ingyenes workshopokat, és tovább folytatják azt a jó hagyományukat, hogy közösen sütögetnek a vendégekkel. Ezek azok az alkalmak, amelyek a leginkább alkalmasak a barbecue életérzés átadására. A csapat tagjai elindulnak azokon a versenyeken, amelyeken még többet tudhatnak meg a műfajról, és még többet tudjanak átadni vendégeiknek. Az új szellemiségben az oktató videók, az online tudástár, a receptek, az eszközajánlók azt a célt szolgálják, hogy támogassák a hazai barbecue mozgalmat. Emellett folyamatosan fejlesztik, és hamarosan bemutatják a nagyközönségnek saját termékeiket is, melyekkel minőségi, hazai alternatívát nyújtanak az érdeklődőknek, és ezzel az étterem kínálatát is izgalmasabbá, változatosabbá teszik.


Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.
A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól 

Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.
Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában 

A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.
Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait 

Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál 

Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.
Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz 

323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.
Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak 

Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.
Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról

Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról 

A kutatás rámutatott, hogy a rendszeresség hatással van az elfogyasztott adagokra.
Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson

Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson 

A legjobb európai borturisztikai könyv díját nyerte el a TokajGuide ötödik kiadása a gasztronómiai kiadványok világversenyén, a Gourmand International Awardson.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.