Négy és fél éve nyitott meg a Teréz körúton a Budapest Barbecue Company azzal a céllal, hogy a hazai vendégeket is megnyerje az amerikai gasztronómiai műfajnak. Mára eljutottak odáig, hogy szintet lépjenek, és ezt egy új névvel és kibővített gasztronómiai tevékenységgel tervezik elérni. Ezért a 2020-as évet a nyílt, elérhető és egyértelmű edukációnak szentelik, immár új néven, Rub & Roll Barbecue-ként.
Kiss Dávidot, az étterem szakmai vezetőjét és tulajdonosát elbűvölte ennek a technológiának, még inkább azoknak az embereknek a varázsa, akik ezt Amerikában életformájuknak tekintik. A nyitottság, kedvesség ugyanúgy része a barbecuenak, mint a jó alapanyag és a szószok, mártások sokfélesége.
Erről a hazai vendégkör még mindig elég keveset tud, és az ismeretterjesztést ott kell kezdeni, hogy a grillezéssel ellentétben a barbecue lassú tűzön való füstölését jelenti a húsnak, nem pedig a járulékos szószokat. Azért, hogy az autentikus barbecue minél több magyar rajongót is szerezzen, hamarosan elindítják azt a webshopot, ahol (a sütőberendezések kivételével) minden hozzávalót, 150-200 fűszert, pácot, injektáló port, szószt meg lehet rendelni. Ezeknek a 70 százaléka amerikai termék, a többit itthonról szerzik be.
Terveznek ingyenes workshopokat, és tovább folytatják azt a jó hagyományukat, hogy közösen sütögetnek a vendégekkel. Ezek azok az alkalmak, amelyek a leginkább alkalmasak a barbecue életérzés átadására. A csapat tagjai elindulnak azokon a versenyeken, amelyeken még többet tudhatnak meg a műfajról, és még többet tudjanak átadni vendégeiknek. Az új szellemiségben az oktató videók, az online tudástár, a receptek, az eszközajánlók azt a célt szolgálják, hogy támogassák a hazai barbecue mozgalmat. Emellett folyamatosan fejlesztik, és hamarosan bemutatják a nagyközönségnek saját termékeiket is, melyekkel minőségi, hazai alternatívát nyújtanak az érdeklődőknek, és ezzel az étterem kínálatát is izgalmasabbá, változatosabbá teszik.