Bezöldül a csirkebár

Az Ogilvy-vel partnerségben ideiglenesen megváltoztatja márkajelzését a KFC Ausztráliában, a 2013/14-es krikettbajnokság apropóján, egy integrált marketing kampány keretében - írja a marketinginfo.com.

Az új kampány során a Kentucky Fried Chicken, az ausztrálok nemzeti büszkeségét igyekszik erősíteni-, a déli kontinens csapatának meze zöld-sárga, az új logóhoz hasonlóan. A logóváltás ötletét az adta, hogy a bajnokságban rivális Anglia csapatának mezszíne egyezik a hagyományos KFC logó piros- fehér alapszínével, az angol csapat pedig "ádáz" ellenfele az ausztrál válogatottnak.

 

Az új logós aktivitás PR, TV-reklám, média szponzorációs, tapasztalati és közösségi marketing megoldásokban fog megjelenni. A márka összesen nyolc különböző televíziós reklámmal készül a kampány során. A KFC fő célja a gesztusértékű váltással, hogy az ausztrál krikettsport hosszú távú partnerévé váljon.

Forrás: Franchiseportal / Marketinginfo


 Magyarországra érkezik Dél-Korea vezető élelmiszeripari vállalata

Magyarországra érkezik Dél-Korea vezető élelmiszeripari vállalata 

Dél-Korea vezető élelmiszeripari vállalata, a CJ Foods, zöldmezős fejlesztés keretében készételgyártó üzemet és logisztikai központot épít Dunavarsányban.
Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.