A közösségi médiát is használó magyarok borfogyasztási szokásait mérte fel a Twickel Szőlőbirtok nem reprezentatív, online, országos kutatással1. Az eredmények azt mutatják, hogy a Facebookozó magyarok egyharmada hetente fogyaszt bort, minden ötödik ember azonban csak ünnepek alkalmával, és csak minden tizedik ember fogyaszt naponta vagy kétnaponta.
Melléklet: A közösségi médiát használó magyarok borfogyasztási szokásai c. infografika, továbbá a sajtóanyagban található grafikonok nagyobb felbontásban letölthetők innen: https://we.tl/t-FwMyYO4eDE
1 Az országos kutatás 2018. november végén zajlott 754 válaszadó részvételével, melyből 52,3% férfi, 47,7% nő volt. A válaszadók lakhely szerinti megoszlása: 33,8% megyei jogú város, 30,9% vidéki város, 22,1% kistelepülés, 13,2% Budapest.
Forrás: Élelmiszer Online