Év szállodája: megvannak a nyertesek

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége a Magyar Turizmus Zrt együttműködésével 2015-ben harmadszor írta ki az „Év Szállodája” pályázatot. Erre 21 darab, 5-4-3*-os szálloda jelentkezett. Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2016. január 22-én a Budapest Hilton Szálloda Báltermében került sor, mintegy 250 vendég részvételével, a turizmus állami irányítása, az MT Zrt, szállodák és a sajtó, valamint a támogatók képviselőinek jelenlétében.

A pontozás keretében a zsűri értékelte a magas üzemelési színvonalat, a piaci részesedést és növekedést, a vendégek elégedettségét, a minőséget, a személyzet oktatását és elégedettségét és a társadalmi felelősségvállalást is. A zsűri megbízásából minden szállodában mystery vizsgálat is volt. Nagyra értékelte a zsűri továbbá a szenvedélyt, az elhivatottságot, ahogy a nyertes szállodák a vendégeknek tökéletes figyelmet, jó közérzetet, élményt kívántak teremteni.

A díjátadó gálán részt vett Lepsényi István az NGM gazdaságfejlesztésért és -szabályozásért felelős államtitkára, Susanne Kraus-Winkler az Európai Szállodák és Éttermek Szövetségének (HOTREC) elnöke, valamint Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese, akik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnökét, Dr. Niklai Ákost segítették a díjak átadásában.

Az eseményen köszöntőt mondott Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese is, aki hangsúlyozta: „A hazai szállodák rendkívül erős nemzetközi versenyben bizonyították, hogy gyorsan képesek alkalmazkodni az aktuális geopolitikai helyzetből adódó új fogyasztói szokásokhoz és a kereslet változásához, továbbá folyamatosan kiemelt feladatként kezelik szolgáltatásaik kimagasló minőségi színvonalának megtartását és továbbfejlesztését is. Ennek az értékorientált és minőségközpontú gondolkodásnak az elismerése az Év Szállodája díj, melyet a Magyar Turizmus Zrt. egy teljesen megújult ösztönzési csomaggal támogat, a nyertes szállodák számára kiemelt marketing- és PR lehetőségeket biztosítva hazai és külképviseleti felületein, vásárain, illetve kiadványaiban.”

A pályázat nyertesei:

5*  Kempinski Hotel Corvinus Budapest

4*  Budapest Airport Hotel STÁCIÓ Wellness & Konferencia

4*  Residence Ózon Conference & Wellness Hotel

3*  Casati Budapest Hotel

Különdíjban részesültek:

Az év tematikus szállodája: Spirit Hotel Thermal Spa - Sárvár

Legjobb személyzeti politika:  Radisson Blu Béke Hotel - Budapest

Legdinamikusabb szállodai teljesítmény növekedés:  Hotel Aventinus - Nyíregyháza

Innováció a marketing és értékesítés területén: Wellness Hotel Katalin - Gyenesdiás

Innováció az üzemeltetésben :  Four points by Sheraton - Kecskemét

Főnix díj:  Greenfield Hotel Golf & Spa - Bükfürdő

Legjobb CSR program:  Ibis Budapest City

 

 

Forrás: Vendég & Hotel Online

Forrás: MSZÉSZ


CPI Hotels: belvárosi luxushotelt nyitottak a Lánchíd pesti oldalán

CPI Hotels: belvárosi luxushotelt nyitottak a Lánchíd pesti oldalán 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.