Év szállodája: megvannak a nyertesek

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége a Magyar Turizmus Zrt együttműködésével 2015-ben harmadszor írta ki az „Év Szállodája” pályázatot. Erre 21 darab, 5-4-3*-os szálloda jelentkezett. Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2016. január 22-én a Budapest Hilton Szálloda Báltermében került sor, mintegy 250 vendég részvételével, a turizmus állami irányítása, az MT Zrt, szállodák és a sajtó, valamint a támogatók képviselőinek jelenlétében.

A pontozás keretében a zsűri értékelte a magas üzemelési színvonalat, a piaci részesedést és növekedést, a vendégek elégedettségét, a minőséget, a személyzet oktatását és elégedettségét és a társadalmi felelősségvállalást is. A zsűri megbízásából minden szállodában mystery vizsgálat is volt. Nagyra értékelte a zsűri továbbá a szenvedélyt, az elhivatottságot, ahogy a nyertes szállodák a vendégeknek tökéletes figyelmet, jó közérzetet, élményt kívántak teremteni.

A díjátadó gálán részt vett Lepsényi István az NGM gazdaságfejlesztésért és -szabályozásért felelős államtitkára, Susanne Kraus-Winkler az Európai Szállodák és Éttermek Szövetségének (HOTREC) elnöke, valamint Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese, akik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnökét, Dr. Niklai Ákost segítették a díjak átadásában.

Az eseményen köszöntőt mondott Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese is, aki hangsúlyozta: „A hazai szállodák rendkívül erős nemzetközi versenyben bizonyították, hogy gyorsan képesek alkalmazkodni az aktuális geopolitikai helyzetből adódó új fogyasztói szokásokhoz és a kereslet változásához, továbbá folyamatosan kiemelt feladatként kezelik szolgáltatásaik kimagasló minőségi színvonalának megtartását és továbbfejlesztését is. Ennek az értékorientált és minőségközpontú gondolkodásnak az elismerése az Év Szállodája díj, melyet a Magyar Turizmus Zrt. egy teljesen megújult ösztönzési csomaggal támogat, a nyertes szállodák számára kiemelt marketing- és PR lehetőségeket biztosítva hazai és külképviseleti felületein, vásárain, illetve kiadványaiban.”

A pályázat nyertesei:

5*  Kempinski Hotel Corvinus Budapest

4*  Budapest Airport Hotel STÁCIÓ Wellness & Konferencia

4*  Residence Ózon Conference & Wellness Hotel

3*  Casati Budapest Hotel

Különdíjban részesültek:

Az év tematikus szállodája: Spirit Hotel Thermal Spa - Sárvár

Legjobb személyzeti politika:  Radisson Blu Béke Hotel - Budapest

Legdinamikusabb szállodai teljesítmény növekedés:  Hotel Aventinus - Nyíregyháza

Innováció a marketing és értékesítés területén: Wellness Hotel Katalin - Gyenesdiás

Innováció az üzemeltetésben :  Four points by Sheraton - Kecskemét

Főnix díj:  Greenfield Hotel Golf & Spa - Bükfürdő

Legjobb CSR program:  Ibis Budapest City

 

 

Forrás: Vendég & Hotel Online

Forrás: MSZÉSZ


Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás

Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás 

Új név, új arculat, új lehetőségek.
Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók 

A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások

MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások 

Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.
Pihenés és konferenciaélet újratöltve:  nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája 

A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.
Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc 

A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.
Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt  

Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.
Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában 

Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.
Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.
Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében 

Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.