Év szállodája: megvannak a nyertesek

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége a Magyar Turizmus Zrt együttműködésével 2015-ben harmadszor írta ki az „Év Szállodája” pályázatot. Erre 21 darab, 5-4-3*-os szálloda jelentkezett. Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2016. január 22-én a Budapest Hilton Szálloda Báltermében került sor, mintegy 250 vendég részvételével, a turizmus állami irányítása, az MT Zrt, szállodák és a sajtó, valamint a támogatók képviselőinek jelenlétében.

A pontozás keretében a zsűri értékelte a magas üzemelési színvonalat, a piaci részesedést és növekedést, a vendégek elégedettségét, a minőséget, a személyzet oktatását és elégedettségét és a társadalmi felelősségvállalást is. A zsűri megbízásából minden szállodában mystery vizsgálat is volt. Nagyra értékelte a zsűri továbbá a szenvedélyt, az elhivatottságot, ahogy a nyertes szállodák a vendégeknek tökéletes figyelmet, jó közérzetet, élményt kívántak teremteni.

A díjátadó gálán részt vett Lepsényi István az NGM gazdaságfejlesztésért és -szabályozásért felelős államtitkára, Susanne Kraus-Winkler az Európai Szállodák és Éttermek Szövetségének (HOTREC) elnöke, valamint Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese, akik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnökét, Dr. Niklai Ákost segítették a díjak átadásában.

Az eseményen köszöntőt mondott Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese is, aki hangsúlyozta: „A hazai szállodák rendkívül erős nemzetközi versenyben bizonyították, hogy gyorsan képesek alkalmazkodni az aktuális geopolitikai helyzetből adódó új fogyasztói szokásokhoz és a kereslet változásához, továbbá folyamatosan kiemelt feladatként kezelik szolgáltatásaik kimagasló minőségi színvonalának megtartását és továbbfejlesztését is. Ennek az értékorientált és minőségközpontú gondolkodásnak az elismerése az Év Szállodája díj, melyet a Magyar Turizmus Zrt. egy teljesen megújult ösztönzési csomaggal támogat, a nyertes szállodák számára kiemelt marketing- és PR lehetőségeket biztosítva hazai és külképviseleti felületein, vásárain, illetve kiadványaiban.”

A pályázat nyertesei:

5*  Kempinski Hotel Corvinus Budapest

4*  Budapest Airport Hotel STÁCIÓ Wellness & Konferencia

4*  Residence Ózon Conference & Wellness Hotel

3*  Casati Budapest Hotel

Különdíjban részesültek:

Az év tematikus szállodája: Spirit Hotel Thermal Spa - Sárvár

Legjobb személyzeti politika:  Radisson Blu Béke Hotel - Budapest

Legdinamikusabb szállodai teljesítmény növekedés:  Hotel Aventinus - Nyíregyháza

Innováció a marketing és értékesítés területén: Wellness Hotel Katalin - Gyenesdiás

Innováció az üzemeltetésben :  Four points by Sheraton - Kecskemét

Főnix díj:  Greenfield Hotel Golf & Spa - Bükfürdő

Legjobb CSR program:  Ibis Budapest City

 

 

Forrás: Vendég & Hotel Online

Forrás: MSZÉSZ


Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?