Év szállodája: megvannak a nyertesek

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége a Magyar Turizmus Zrt együttműködésével 2015-ben harmadszor írta ki az „Év Szállodája” pályázatot. Erre 21 darab, 5-4-3*-os szálloda jelentkezett. Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2016. január 22-én a Budapest Hilton Szálloda Báltermében került sor, mintegy 250 vendég részvételével, a turizmus állami irányítása, az MT Zrt, szállodák és a sajtó, valamint a támogatók képviselőinek jelenlétében.

A pontozás keretében a zsűri értékelte a magas üzemelési színvonalat, a piaci részesedést és növekedést, a vendégek elégedettségét, a minőséget, a személyzet oktatását és elégedettségét és a társadalmi felelősségvállalást is. A zsűri megbízásából minden szállodában mystery vizsgálat is volt. Nagyra értékelte a zsűri továbbá a szenvedélyt, az elhivatottságot, ahogy a nyertes szállodák a vendégeknek tökéletes figyelmet, jó közérzetet, élményt kívántak teremteni.

A díjátadó gálán részt vett Lepsényi István az NGM gazdaságfejlesztésért és -szabályozásért felelős államtitkára, Susanne Kraus-Winkler az Európai Szállodák és Éttermek Szövetségének (HOTREC) elnöke, valamint Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese, akik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnökét, Dr. Niklai Ákost segítették a díjak átadásában.

Az eseményen köszöntőt mondott Glázer Tamás, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese is, aki hangsúlyozta: „A hazai szállodák rendkívül erős nemzetközi versenyben bizonyították, hogy gyorsan képesek alkalmazkodni az aktuális geopolitikai helyzetből adódó új fogyasztói szokásokhoz és a kereslet változásához, továbbá folyamatosan kiemelt feladatként kezelik szolgáltatásaik kimagasló minőségi színvonalának megtartását és továbbfejlesztését is. Ennek az értékorientált és minőségközpontú gondolkodásnak az elismerése az Év Szállodája díj, melyet a Magyar Turizmus Zrt. egy teljesen megújult ösztönzési csomaggal támogat, a nyertes szállodák számára kiemelt marketing- és PR lehetőségeket biztosítva hazai és külképviseleti felületein, vásárain, illetve kiadványaiban.”

A pályázat nyertesei:

5*  Kempinski Hotel Corvinus Budapest

4*  Budapest Airport Hotel STÁCIÓ Wellness & Konferencia

4*  Residence Ózon Conference & Wellness Hotel

3*  Casati Budapest Hotel

Különdíjban részesültek:

Az év tematikus szállodája: Spirit Hotel Thermal Spa - Sárvár

Legjobb személyzeti politika:  Radisson Blu Béke Hotel - Budapest

Legdinamikusabb szállodai teljesítmény növekedés:  Hotel Aventinus - Nyíregyháza

Innováció a marketing és értékesítés területén: Wellness Hotel Katalin - Gyenesdiás

Innováció az üzemeltetésben :  Four points by Sheraton - Kecskemét

Főnix díj:  Greenfield Hotel Golf & Spa - Bükfürdő

Legjobb CSR program:  Ibis Budapest City

 

 

Forrás: Vendég & Hotel Online

Forrás: MSZÉSZ


Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában

Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában 

Négy magyarországi szálláshellyel bővül a szállodalánc.
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny 

Mintegy 2700 palack bor versenyez.
Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája

Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája 

Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.
Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.
Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál

Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál 

A Mövenpick bejelentette a Mövenpick Hotel Budapest Centre megnyitását.
Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra

Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra 

Évekkel ezelőtt, fejlesztés céljából zárt be az egri Hunguest Hotel Flóra azért, hogy 2024. december 18-án megújult külsővel és belsővel születhessen újjá.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.