Közösen kampányol Hajdúszoboszló és Hévíz

Különleges, sétahajózással egybekötött sajtótájékoztatón jelentette be Hajdúszoboszló és Hévíz, hogy a jövőben együttműködő partnerként igyekeznek népszerűsíteni a termálüdülést, elsősorban belföldön. A kampányidőszakban 3 napos szállásfoglalás mellé 1 éjszaka ajándék a fürdő ajándék a fürdővárosokban.

A Dráva utcai kikötőből induló sétahajón ismerhette meg a hazai turisztikai szakma, pontosan milyen együttműködésre készül az ország két legfontosabb fürdővárosa. Mint a sajtótájékoztatón kiderült, mindkét település hasonlóan impozáns turisztikai eredménnyel zárta az előző évet. Míg Hajdúszoboszló 1 millió 62 ezer, addig Hévíz 1 millió 66 ezer vendégéjszakát könyvelhetett el a tavalyi év folyamán.

Papp Gábor, Hévíz polgármestere előadásában kitért a város legújabb fejlesztéseire, többek között a helyi kerékpáros rendszerre (HéBi), a helyi tömegközlekedési fejlesztésekre (új állomás készül, illetve helyi járat fog indulni), a Korok és borok tematikus sétaút fejlesztésére és a sportturisztikai infrastruktúra-fejlesztésekre.

Dr. Sóvágó László Imre, Hajdószoboszló polgármestere beszédében az együttműködést méltatta. Szerinte attól, hogy a fürdőturizmus piacán riválisai egymásnak, jól megfér egymás mellett a két szereplő. Szerinte ez egy jó lehetőség a fürdővárosok előnyeinek bemutatására.

Hajduszoboszló kapcsán elhangzott, hogy 2014-ben fürdőjükben, a Hungarospa-nál egy komplex attrakciófejlesztés zajlott le, ennek során megújult a gyógyfürdő, strand és Aquapark. Az Aquapark területének egy hektáros bővítésével extrém zóna létesült, ahol 16 méter magasról induló 6 új, izgalmas óriáscsúszda (szabadesős alagút, vízhurok, szuperhullám, cunami, űrcsónak, vízcső) épült. Így az Aquaparkban már összesen 15 óriáscsúszda várja a látogatókat.

Új hullámokon a két fürdőváros

Hajdúszoboszló és Hévíz február 3. és április 30. között egy közös marketingkampány segítségével szólítják meg a fürdőzni és kikapcsolódni vágyó vendégeket. A kampányban hirdetett szállásajánlatokat lefoglalva plusz 1 éjszaka szállás és egyéb ajándékok várják a vendégeket. Ez lényegében azt jelenti, hogy 3 éjszaka foglalása után 1 éjszakát ajándékba adnak a városok. Ezen túl mindkét település egyéb, extra szolgáltatásokat is biztosít a „3+1 akció, indul a fürdőszezon” elnevezésű akcióban.

A két fürdőváros összefogásának célja, hogy hatékony megjelenési lehetőségek alkalmazásával, új eszközök igénybevételével segítsék a hazai vendégeket abban, hogy megismerjék az egészségtudatos életmód kialakításának lehetőségeit, valamint a vendégeknek szóló közvetlen kedvezményekkel ösztönözzék a fürdőhelyek látogatását, a fürdőkultúra fejlődését. Az akcióhoz eddig Hajdúszoboszlóról 39, míg Hévízről 28 szálláshely csatlakozott, de folyamatosan várják az újonnan belépő szálláshelyeket.

Mindkét város a saját csatornáin hirdeti az akciót. Hévíz többek között például pr-cikkel fog jelentkezni a témában, ezen kívül a budapesti Bálnában az Idegenvezetők Világnapján fognak megjelenni, illetve márciusban egy sporteseményre fognak kitelepülni. Hajdúszoboszló esetében Google AdWords és Facebook hirdetési kampány támogatja majd az akciót. 


Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget 

Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.
A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.