Közösen kampányol Hajdúszoboszló és Hévíz

Különleges, sétahajózással egybekötött sajtótájékoztatón jelentette be Hajdúszoboszló és Hévíz, hogy a jövőben együttműködő partnerként igyekeznek népszerűsíteni a termálüdülést, elsősorban belföldön. A kampányidőszakban 3 napos szállásfoglalás mellé 1 éjszaka ajándék a fürdő ajándék a fürdővárosokban.

A Dráva utcai kikötőből induló sétahajón ismerhette meg a hazai turisztikai szakma, pontosan milyen együttműködésre készül az ország két legfontosabb fürdővárosa. Mint a sajtótájékoztatón kiderült, mindkét település hasonlóan impozáns turisztikai eredménnyel zárta az előző évet. Míg Hajdúszoboszló 1 millió 62 ezer, addig Hévíz 1 millió 66 ezer vendégéjszakát könyvelhetett el a tavalyi év folyamán.

Papp Gábor, Hévíz polgármestere előadásában kitért a város legújabb fejlesztéseire, többek között a helyi kerékpáros rendszerre (HéBi), a helyi tömegközlekedési fejlesztésekre (új állomás készül, illetve helyi járat fog indulni), a Korok és borok tematikus sétaút fejlesztésére és a sportturisztikai infrastruktúra-fejlesztésekre.

Dr. Sóvágó László Imre, Hajdószoboszló polgármestere beszédében az együttműködést méltatta. Szerinte attól, hogy a fürdőturizmus piacán riválisai egymásnak, jól megfér egymás mellett a két szereplő. Szerinte ez egy jó lehetőség a fürdővárosok előnyeinek bemutatására.

Hajduszoboszló kapcsán elhangzott, hogy 2014-ben fürdőjükben, a Hungarospa-nál egy komplex attrakciófejlesztés zajlott le, ennek során megújult a gyógyfürdő, strand és Aquapark. Az Aquapark területének egy hektáros bővítésével extrém zóna létesült, ahol 16 méter magasról induló 6 új, izgalmas óriáscsúszda (szabadesős alagút, vízhurok, szuperhullám, cunami, űrcsónak, vízcső) épült. Így az Aquaparkban már összesen 15 óriáscsúszda várja a látogatókat.

Új hullámokon a két fürdőváros

Hajdúszoboszló és Hévíz február 3. és április 30. között egy közös marketingkampány segítségével szólítják meg a fürdőzni és kikapcsolódni vágyó vendégeket. A kampányban hirdetett szállásajánlatokat lefoglalva plusz 1 éjszaka szállás és egyéb ajándékok várják a vendégeket. Ez lényegében azt jelenti, hogy 3 éjszaka foglalása után 1 éjszakát ajándékba adnak a városok. Ezen túl mindkét település egyéb, extra szolgáltatásokat is biztosít a „3+1 akció, indul a fürdőszezon” elnevezésű akcióban.

A két fürdőváros összefogásának célja, hogy hatékony megjelenési lehetőségek alkalmazásával, új eszközök igénybevételével segítsék a hazai vendégeket abban, hogy megismerjék az egészségtudatos életmód kialakításának lehetőségeit, valamint a vendégeknek szóló közvetlen kedvezményekkel ösztönözzék a fürdőhelyek látogatását, a fürdőkultúra fejlődését. Az akcióhoz eddig Hajdúszoboszlóról 39, míg Hévízről 28 szálláshely csatlakozott, de folyamatosan várják az újonnan belépő szálláshelyeket.

Mindkét város a saját csatornáin hirdeti az akciót. Hévíz többek között például pr-cikkel fog jelentkezni a témában, ezen kívül a budapesti Bálnában az Idegenvezetők Világnapján fognak megjelenni, illetve márciusban egy sporteseményre fognak kitelepülni. Hajdúszoboszló esetében Google AdWords és Facebook hirdetési kampány támogatja majd az akciót. 


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.