Tapasztalt csapattal nyitott az Abacus

A 17-én megnyitott herceghalmi Abacus Business & Wellness Hotel komoly szakmai múltú csapattal kezdte meg működését.

A szálloda igazgatója és a hotelt üzemeltető Abacus Hospitality Services Kft. ügyvezető igazgatója és 25 %-ban tulajdonosa Selmeczi Vilmos. A szakember 23 éve dolgozik a szálloda és vendéglátóiparban. Munkahelyei voltak többek között a Duna-Intercontinental, az Atrium Hyatt Budapest, valamint a nevéhez fűződik a Waldorf-Catering megalapítása is.

A szálloda értékesítési igazgatója Kárpáti Zoltán. 2007-ben az „Év szállodása” címmel büszkélkedhető szakember 8 éve a szállodaiparban dolgozik vezetőként. Előbb az Aquaticum Debrecen Termál & Wellness Hotelben, majd a Hotel Lycium**** dolgozott értékesítési igazgatóként, majd 2008-ban Tokajhegyalján az Andrássy Kúria Hotel**** Wine & Spa szállodaigazgatójaként volt jelen a piaci bevezetésnél. Az Abacus Business & Wellness Hotelben értékesítési vezetőként 2008 óta áll helyt.

Az F&B részleget Tietze Péter vezeti. A szakember 21 éve dolgozik a szállodaiparban, 4 éve F&B szektorvezető. Referenciái között olyan hotelek találhatók meg, mint a Kempinski és a Sofitel. Az Abacus Hotelhez csatlakozott szakember feladat az újonnan nyílt hotel teljes F&B részlegének megtervezése, kialakítása, bevezetése és folyamatos működtetése.

A ház éttermének chéfje, Segál Viktor a mai magyar csúcsgasztronómia egyik legismertebb alakja, a fúziós konyha itthoni nagykövete. Tudását multinacionális szállodaláncok közel-keleti és európai, öt- és hatcsillagos hoteljeinek konyháiban sajátította el.

A ház kommunikációs vezetője Beer Júlia. A PR szakember 8 éve végez integrált-kommunikációs tanácsadást. A Pressinform Public Relations Kft és a BBl Lapkiadó Kft. ügyvezetői teendőe mellett látja el a hotel marketingkommunikációs feladatait 2009. február óta. 


Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.