- A növekedés a jövő záloga, jók voltunk, de a jövő nincs biztosítva, az igazi siker az újdonságban van – biztatta a megjelenteket. A régi utasok megtartása mellett újakat is kell szerezni, a mai erős csapattal, új módszerekkel túl lehetne szárnyalni az eddigi legjobb év sikereit - állapította meg, igaz, ehhez 20-30 százalék növekedés kell - szögezte le.
Elhangzott, hogy a 25 éve, 1993-ban megalakult Neckermann Magyarország a hazai turisztikai piac meghatározó szereplőjévé vált az évek folyamán. Többek között a megbízható nemzetközi hátterének és a szakértő munkatársaknak köszönhetően. Sikerük az újdonságok bevezetésének és a „dinamikus csomag”-nak köszönhetően az elérhető úti célok köre folyamatosan bővül. Idén év végén vezették be egyes szállodákban az úgynevezett „Az Én szobám” szolgáltatást, amely régi kívánságot teljesít, az utas már az indulás előtt fixen le tudja foglalni, hogy választott szállodájában pontosan melyik szobában szeretne lakni.
Dr. Szvoboda János cégvezető lapunk munkatársának adott kis-interjújában elmondta, hogy nagy várakozás előzte meg ezt az újítást, szívesen veszik az utasok, ha kiválaszhatják a szobájukat, ahol a nyaralás idejét eltölthetik. Egy másik nagy fejlesztésen dolgoznak, amely a szállodai napozóágyak itthoni, előre lefoglalását teszi lehetővé, hiszen sokakat irritált, hogy a jobb helyeken lévő nyugszékeket már kora reggel törölközőikkel lefoglalták. Reméli, hogy ezt már 2018 nyarára meg tudják oldani. Kitért arra is - amire Veronika is -, hogy az utasok védelmében krízis-stábok állnak készenlétben, ha bármi rendkívüli helyzet előfordulna. A stáb tagjai állandóan részt vesznek szimulációs gyakorlatokon.
A Neckermann Magyarország évek óta jótékonykodik, ebből az alkalomból adták át a Hospice Alapítvány képviselőjének a kétmillió forintot jelképező okiratot, valamint aláírták a jövő évre szóló együttműködési szerződést. A Neckermann az utasok foglalásainak értékéből 100 forintokat a Magyar Hospice Alapítványnak ajánlott fel, majd az így összegyűlt összeget kétmillió forintra egészítette ki. Hasonló konstrukcióban állapodtak meg a jövő évre is.
Dr. Muszbek Katalin, a Magyar Hopice Alapítvány igazgatója vette át a jelentős összeget jelképező iratot, és elmondta, hogy a Neckermann katalógusainak és munkatársainak is köszönhető, hogy munkásságuk eljutott az emberekhez, sokan tőlük tudták meg, hogy van ilyen szolgáltatás.
Ugyancsak meghosszabbították a már 8 éve tartó együttműködésüket az FTC női kézilabda csapatával, amelyet Bognár László ügyvezető köszönt meg, megjegyezve, hogy a magyar sport támogatására nehéz szponzorokat találni, örülnek, hogy két piacvezető cég ismét kezet fogott.
A Neckerman PR koncepció mentén népszerűsítette idén saját szállodamárkáit. Márkanagyköveti megállapodást kötöttek több olyan ismert személlyel, akik méltón képviselik a különböző stílusú és célcsoportok számára kialakított szállodaláncokat. Így vált D. Tóth Kriszta és a WMN a SENTIDO, Radics Gigi a smartline, Béres Alexandra pedig a SunConnect hotelek arcává. A rendezvényt megtisztelte jelenlétével Peller Mariann, a Virtuózok alapítója és ötletgazdája, akiket a Neckermann már az első évaduk óta folyamatosan támogat, valamint D.Tóth Krisztina is.
Az eseményen két prezentáció is elhagzott, Ioannis Rafalias (Görög Idegenforgalmi Hivatal) , valamint Denis Garcia Rodriguez (Lanzarote Idegenforgalmi Hivatal) mutatta be desztinációjukat.
A cégek meg szokták köszönni év végén a sikeres munkatársak kiemelkedő teljesítményét. A Neckermannál idén is arany, ezüst és bronzeső hullt, oklevelek és kupák cseréltek gazdát.
Megérdemlik, hogy a legfontosabbakat ide idézzük:
Év irodája |
Győr |
Év Értékesítője |
Hoffmann Miklós |
Év HUN értékesítője |
Somoskövi Ágnes |
Év Irodavezetője |
Bozóki Nóra |
Év Hajós irodája |
Eger |
Év CRM értékesítője |
Kameniczky Zsuzsanna |
Év CRM irodája |
Debrecen Kálvin |
Év chat értékesítője |
Göncz Sándorné |