A cég közleményében arra reagált, hogy a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) hétfőn közreadta: közérdekű keresetet indít az iroda ellen egy általuk pontatlannak tartott hirdetés miatt. A FEOSZ szerint a Neckermann átveri az utazókat - amikor árajánlataiban nem tüntet fel bizonyos járulékos költségeket -, akiknek így a meghirdetett árnál jóval többe kerül a nyaralás, és erről gyakran csak akkor értesülnek, amikor már fizetniük kell. A FEOSZ álláspontja szerint a magyarországi szabályozás alapján az utazási irodák kötelesek lennének a teljes körű tájékoztatásra.„A Neckermann mindenkor törvényesen, a hatályos jogszabályokat és ügyfelei érdekeit messzemenően szem előtt tartva működött, ennél fogva készen állunk arra, hogy bármely bírósági vagy hatósági eljárás során igazolhassuk működésünk törvényességét” - áll az utazási iroda közleményében. A fogyasztóvédők azt várják a pertől, hogy segít az embereknek a más utazási irodákkal kapcsolatos panaszaik ügyében is. Az Index információi szerint a Neckermann a sajtóból értesült arról, hogy a FEOSZ keresetet indít ellene, anélkül, hogy ezt megelőzően bármiféle kifogását közölte volna, illetve bármilyen előzetes konzultációt kezdeményezett volna - közölte az iroda. „A FEOSZ kerestében foglaltakat nem ismerjük, ezért arra jogi szakértőink bevonásával akkor tudunk reagálni, ha azt a bíróság részünkre megküldi” - áll az utazási iroda közleményében. A Híradó továbbá arról tájékoztatott, hogy további nyolc utazási irodát feketelistára tett a FEOSZ. Az Utazási Irodák Szövetsége elismerte, hogy egy jelenlegi kormányrendelet tiltja, hogy a változó kerozinpótdíjakat és illetékeket ráterheljék az utasokra.
Kész megküzdeni a fogyasztóvédőkkel a Neckermann
A Neckermann Utazás Kft. kész arra, hogy bármely bírósági vagy hatósági eljárás során igazolhassa működése törvényességét - jelezte az utazási iroda.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.