Neckermann: ügyfélkiszolgálásban első

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2010” eredményhirdetésén a személyes ügyfélkiszolgálás kis- és középvállalati kategória győztesének hirdették ki a Neckermannt.

A Neckermann a ClientFirst Consulting Kft. által kidolgozott program keretében vett részt a megmérettetésben azzal a céllal, hogy felmérje ügyfelei kiszolgálásának teljesítményét, színvonalát. A Neckermann az első pillanattól kezdve bízott abban, hogy munkatársainak folyamatos képzésével, támogatásával, motiválásával egy ilyen versenyben kiváló eredményt fog elérni. Dr. Szvoboda János, a Neckermann cégvezetője ennek ellenére meglepetéssel és büszkeséggel vette át a díjat, ami egyben a cég munkatársai eddigi munkájának elismerését jelenti.

A Neckermann tisztában van azzal, hogy legnagyobb értéke a szakképzett, motivált szakmai gárda, akik biztosítani tudják a magas színvonalú és megbízható személyes ügyfélkiszolgálást az utazási irodákban. Így a kollégáknak különböző képzési lehetőségeket biztosít, ahol a megfelelő kommunikációs és értékesítési módszereket, technikákat sajátíthatják el. Az utazási iroda legfontosabb célként tűzte ki, hogy értékesítési csapata az utasokat értékként kezelje. Ehhez a cégvezetés biztosítja a megfelelő hátteret, azaz az informatikai, technikai, kommunikációs eszközöket, az irodák utasbarát nyitva tartását, a kényelmes, kulturált, barátságos, gyors, minőségi ügyintézést, a személyre szabott igények kiszolgálását.

Az eddig elért eredmények, azaz a 17 éves vezető pozíció a hazai utazási szegmensben, a 25 saját utazási iroda, a több mint száz értékes munkatárs, a franchise hálózat, a 450 partner, a folyamatosan stabil gazdasági mutatók, a számos hazai és nemzetközi díj, és a legfontosabb, évente több mint 100 000 elégedett utas bizonyítják, hogy a Neckermann jó úton halad.


Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje

Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje 

Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről

A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről 

A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos

Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos 

Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!

Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen! 

Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők

Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők 

A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren

Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren 

Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair

Új járatot indít a Ryanair 

2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását

Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását 

A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.
SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között

SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között 

Szorosabb együttműködési megállapodást kötött a Garuda Indonesia és a Singapore Airlines.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.