Neckermann: ügyfélkiszolgálásban első

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2010” eredményhirdetésén a személyes ügyfélkiszolgálás kis- és középvállalati kategória győztesének hirdették ki a Neckermannt.

A Neckermann a ClientFirst Consulting Kft. által kidolgozott program keretében vett részt a megmérettetésben azzal a céllal, hogy felmérje ügyfelei kiszolgálásának teljesítményét, színvonalát. A Neckermann az első pillanattól kezdve bízott abban, hogy munkatársainak folyamatos képzésével, támogatásával, motiválásával egy ilyen versenyben kiváló eredményt fog elérni. Dr. Szvoboda János, a Neckermann cégvezetője ennek ellenére meglepetéssel és büszkeséggel vette át a díjat, ami egyben a cég munkatársai eddigi munkájának elismerését jelenti.

A Neckermann tisztában van azzal, hogy legnagyobb értéke a szakképzett, motivált szakmai gárda, akik biztosítani tudják a magas színvonalú és megbízható személyes ügyfélkiszolgálást az utazási irodákban. Így a kollégáknak különböző képzési lehetőségeket biztosít, ahol a megfelelő kommunikációs és értékesítési módszereket, technikákat sajátíthatják el. Az utazási iroda legfontosabb célként tűzte ki, hogy értékesítési csapata az utasokat értékként kezelje. Ehhez a cégvezetés biztosítja a megfelelő hátteret, azaz az informatikai, technikai, kommunikációs eszközöket, az irodák utasbarát nyitva tartását, a kényelmes, kulturált, barátságos, gyors, minőségi ügyintézést, a személyre szabott igények kiszolgálását.

Az eddig elért eredmények, azaz a 17 éves vezető pozíció a hazai utazási szegmensben, a 25 saját utazási iroda, a több mint száz értékes munkatárs, a franchise hálózat, a 450 partner, a folyamatosan stabil gazdasági mutatók, a számos hazai és nemzetközi díj, és a legfontosabb, évente több mint 100 000 elégedett utas bizonyítják, hogy a Neckermann jó úton halad.


Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán 

A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.
Épülhet a repülőtéri gyorsvasút

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút 

A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.
Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között 

A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.
Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.