Neckermann: ügyfélkiszolgálásban első

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2010” eredményhirdetésén a személyes ügyfélkiszolgálás kis- és középvállalati kategória győztesének hirdették ki a Neckermannt.

A Neckermann a ClientFirst Consulting Kft. által kidolgozott program keretében vett részt a megmérettetésben azzal a céllal, hogy felmérje ügyfelei kiszolgálásának teljesítményét, színvonalát. A Neckermann az első pillanattól kezdve bízott abban, hogy munkatársainak folyamatos képzésével, támogatásával, motiválásával egy ilyen versenyben kiváló eredményt fog elérni. Dr. Szvoboda János, a Neckermann cégvezetője ennek ellenére meglepetéssel és büszkeséggel vette át a díjat, ami egyben a cég munkatársai eddigi munkájának elismerését jelenti.

A Neckermann tisztában van azzal, hogy legnagyobb értéke a szakképzett, motivált szakmai gárda, akik biztosítani tudják a magas színvonalú és megbízható személyes ügyfélkiszolgálást az utazási irodákban. Így a kollégáknak különböző képzési lehetőségeket biztosít, ahol a megfelelő kommunikációs és értékesítési módszereket, technikákat sajátíthatják el. Az utazási iroda legfontosabb célként tűzte ki, hogy értékesítési csapata az utasokat értékként kezelje. Ehhez a cégvezetés biztosítja a megfelelő hátteret, azaz az informatikai, technikai, kommunikációs eszközöket, az irodák utasbarát nyitva tartását, a kényelmes, kulturált, barátságos, gyors, minőségi ügyintézést, a személyre szabott igények kiszolgálását.

Az eddig elért eredmények, azaz a 17 éves vezető pozíció a hazai utazási szegmensben, a 25 saját utazási iroda, a több mint száz értékes munkatárs, a franchise hálózat, a 450 partner, a folyamatosan stabil gazdasági mutatók, a számos hazai és nemzetközi díj, és a legfontosabb, évente több mint 100 000 elégedett utas bizonyítják, hogy a Neckermann jó úton halad.


Wizz Air: “Út a nettó zéró kibocsátás felé”

Wizz Air: “Út a nettó zéró kibocsátás felé” 

A légitársaság átfogó akciótervet mutatott be “Flying Towards Net Zero” néven. Cél a nettó karbonsemlegesség elérése 2050-re.
Reze újra szolgálatba állt Gemencen

Reze újra szolgálatba állt Gemencen  

Egész napos szezonnyitó rendezvénnyel várja május elsején a turistákat a Gemenc Zrt.
Stabil eredmények az ÖBB 2024-es jelentésében

Stabil eredmények az ÖBB 2024-es jelentésében  

Erős évet zárt az Osztrák Szövetségi Vasutak 2024-ben.
Bővült az isztambuli reptér kifutópályáinak száma – elég különleges módon

Bővült az isztambuli reptér kifutópályáinak száma – elég különleges módon 

A Turkish Airlines (TA) az iGA isztambuli reptéren április 17-től elsőként vezet be Európában a három független futópályás üzemet (Triple Independent Runway Operations).
Portugália új repülőteret tervez Lisszabon közelében és egy nagysebességű vasútvonalat is

Portugália új repülőteret tervez Lisszabon közelében és egy nagysebességű vasútvonalat is 

Portugália egy új nemzetközi repülőtér építésébe kezd körülbelül 40 kilométerre a fővárostól, de emellett jön az új Madrid–Lisszabon nagysebességű vasútvonal is.
Nosztalgiajáratok a Gyermekvasúton

Nosztalgiajáratok a Gyermekvasúton 

A tavaszi szünetben nosztalgiajáratok közlekednek.
Kína visszaküldött a gyártónak egy vadiúj Boeing repülőgépet

Kína visszaküldött a gyártónak egy vadiúj Boeing repülőgépet 

Az utasszállító gép 55 millió dolláros ára 125 százalékkal nőtt volna az Amerikai Egyesült Államokban bevezetett kétoldalú vámok miatt.
Elindult a dunai hajózási szezon

Elindult a dunai hajózási szezon 

Korszerűbb belső terek, kávéházi hangulat, vacsorahajók.
A SIA felújítja a szingapúri reptéren lévő váróhelyiségeit

A SIA felújítja a szingapúri reptéren lévő váróhelyiségeit 

A Singapore Airlines felújítja a Changi repülőtéren lévő váróit.
Jön a nyár, érkeznek az új Flixbus-ok

Jön a nyár, érkeznek az új Flixbus-ok 

2025-ben 15 százalékkal több úti cél érhető el, mint tavaly.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.