Neckermann: ügyfélkiszolgálásban első

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2010” eredményhirdetésén a személyes ügyfélkiszolgálás kis- és középvállalati kategória győztesének hirdették ki a Neckermannt.

A Neckermann a ClientFirst Consulting Kft. által kidolgozott program keretében vett részt a megmérettetésben azzal a céllal, hogy felmérje ügyfelei kiszolgálásának teljesítményét, színvonalát. A Neckermann az első pillanattól kezdve bízott abban, hogy munkatársainak folyamatos képzésével, támogatásával, motiválásával egy ilyen versenyben kiváló eredményt fog elérni. Dr. Szvoboda János, a Neckermann cégvezetője ennek ellenére meglepetéssel és büszkeséggel vette át a díjat, ami egyben a cég munkatársai eddigi munkájának elismerését jelenti.

A Neckermann tisztában van azzal, hogy legnagyobb értéke a szakképzett, motivált szakmai gárda, akik biztosítani tudják a magas színvonalú és megbízható személyes ügyfélkiszolgálást az utazási irodákban. Így a kollégáknak különböző képzési lehetőségeket biztosít, ahol a megfelelő kommunikációs és értékesítési módszereket, technikákat sajátíthatják el. Az utazási iroda legfontosabb célként tűzte ki, hogy értékesítési csapata az utasokat értékként kezelje. Ehhez a cégvezetés biztosítja a megfelelő hátteret, azaz az informatikai, technikai, kommunikációs eszközöket, az irodák utasbarát nyitva tartását, a kényelmes, kulturált, barátságos, gyors, minőségi ügyintézést, a személyre szabott igények kiszolgálását.

Az eddig elért eredmények, azaz a 17 éves vezető pozíció a hazai utazási szegmensben, a 25 saját utazási iroda, a több mint száz értékes munkatárs, a franchise hálózat, a 450 partner, a folyamatosan stabil gazdasági mutatók, a számos hazai és nemzetközi díj, és a legfontosabb, évente több mint 100 000 elégedett utas bizonyítják, hogy a Neckermann jó úton halad.


Wizz Air: Az elmúlt években hétszeresére emelkedett a Skandináv térségbe utazók száma

Wizz Air: Az elmúlt években hétszeresére emelkedett a Skandináv térségbe utazók száma 

Egyre többen választják nyaralásuk célpontjának a hűvösebb Skandináv térséget.
Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka

Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka 

A vonatozás virágkorát éli, és egy friss kutatás szerint az európaiak a következőkben még többen veszik majd igénybe ezt a szolgáltatási formát.
A magyar fiatalok ezt figyelik utazástervezéskor

A magyar fiatalok ezt figyelik utazástervezéskor 

Szinte minden magyar fiatal bevet trükköket azért, hogy spóroljon a repülőjegyen.
Napi három FlixBus járat az Adriához

Napi három FlixBus járat az Adriához 

A zöld buszok 2025 nyarán is gondoskodnak arról, hogy a magyar utazók könnyen, gyorsan és környezetbarát módon juthassanak el a horvát tengerpart legkedveltebb városaiba.
Csúcsforgalommal számol nyáron a HungaroControl

Csúcsforgalommal számol nyáron a HungaroControl 

Az idei év első négy hónapjának forgalmi adatai előrevetítik minden idők legmagasabb légiforgalmát az idei nyárra.
Ezerrel erősít a MÁV-csoport Volán flottája

Ezerrel erősít a MÁV-csoport Volán flottája 

Ezer új autóbusszal válik még korszerűbbé és versenyképesebbé a Volán-flotta.
Változások a közlekedésben a kerékpáros körverseny miatt

Változások a közlekedésben a kerékpáros körverseny miatt 

A Tour de Hongrie profi kerékpáros körverseny budapesti szakaszán közlekedési változásokra, korlátozásokra kell készülni.
Forgalomkorlátozások vasárnap  a fővárosban

Forgalomkorlátozások vasárnap a fővárosban 

Vasárnap egy futóversenyt és az Élet Menete rendezvényt tartják Budapesten.
SIA Csoport: cél a karbonsemlegesség

SIA Csoport: cél a karbonsemlegesség  

A Singapore Airlines (SIA) Csoport megállapodásokat írt alá a Fenntartható Repülési Üzemanyag (SAF) beszerzéséről.
Emirates éves riport: annál is sikeresebb, mint gondolná

Emirates éves riport: annál is sikeresebb, mint gondolná 

Megdöntötte saját rekordját az Emirates Group a 2024–2025-ös pénzügyi évben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.