Neckermann: ügyfélkiszolgálásban első

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2010” eredményhirdetésén a személyes ügyfélkiszolgálás kis- és középvállalati kategória győztesének hirdették ki a Neckermannt.

A Neckermann a ClientFirst Consulting Kft. által kidolgozott program keretében vett részt a megmérettetésben azzal a céllal, hogy felmérje ügyfelei kiszolgálásának teljesítményét, színvonalát. A Neckermann az első pillanattól kezdve bízott abban, hogy munkatársainak folyamatos képzésével, támogatásával, motiválásával egy ilyen versenyben kiváló eredményt fog elérni. Dr. Szvoboda János, a Neckermann cégvezetője ennek ellenére meglepetéssel és büszkeséggel vette át a díjat, ami egyben a cég munkatársai eddigi munkájának elismerését jelenti.

A Neckermann tisztában van azzal, hogy legnagyobb értéke a szakképzett, motivált szakmai gárda, akik biztosítani tudják a magas színvonalú és megbízható személyes ügyfélkiszolgálást az utazási irodákban. Így a kollégáknak különböző képzési lehetőségeket biztosít, ahol a megfelelő kommunikációs és értékesítési módszereket, technikákat sajátíthatják el. Az utazási iroda legfontosabb célként tűzte ki, hogy értékesítési csapata az utasokat értékként kezelje. Ehhez a cégvezetés biztosítja a megfelelő hátteret, azaz az informatikai, technikai, kommunikációs eszközöket, az irodák utasbarát nyitva tartását, a kényelmes, kulturált, barátságos, gyors, minőségi ügyintézést, a személyre szabott igények kiszolgálását.

Az eddig elért eredmények, azaz a 17 éves vezető pozíció a hazai utazási szegmensben, a 25 saját utazási iroda, a több mint száz értékes munkatárs, a franchise hálózat, a 450 partner, a folyamatosan stabil gazdasági mutatók, a számos hazai és nemzetközi díj, és a legfontosabb, évente több mint 100 000 elégedett utas bizonyítják, hogy a Neckermann jó úton halad.


Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat

Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat 

Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére

Egyenruhák az elit csapat részére 

Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe

A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe 

A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak

Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak 

A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép?

Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép? 

A Wizz Air utasai körében végzett legfrissebb felmérésének eredményei szerint a válaszadók 71 százaléka úgy véli, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) hozzájárulhat a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba

Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba 

A Scoot fapados légitársaság bejelentette, hogy új járatot indít Bécsből Szingapúrba ez év június 3-tól.
Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók

Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók 

A tájékoztatás szerint a 2024-es év Magyarország történetének legnagyobb légiforgalmát hozta, összesen 1 millió 144 ezer repülőgép érintette a hazai légteret, ami havi bontásban átlagosan több mint 95 ezer.
Bajban a Boeing?

Bajban a Boeing? 

Nagyjából harmadával kevesebb repülőgépet adott át a vevőinek tavaly.
Járatnyitás Isztambulból Bengáziba

Járatnyitás Isztambulból Bengáziba 

A török légitársaság 2025. január 14-től ismét elindította járatait Líbia felé, isztambuli indulással.
Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv  járatpár

Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv járatpár 

A Wizz Air 2025. január 15-től kezdődően ismét elindította a Budapest és Tel-Aviv közötti közvetlen járatait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.