A villásreggeli prezentációval indult, mely során Erdei Bálint, a Cityrama ügyvezetője a cég történetét ismertette az alapítástól kezdve napjainkig. Elsők között kezdték meg egész- és félnapos garantált programok és privát túrák értékesítését 1987-ben. Az idei szezonban ünneplik 30 éves fennállásukat, amelynek ideje alatt a kezdetben az idegenvezetéses városnézések szervezése után átalakultak, mára már három üzletáguk is van.
A Cityrama másik ügyvezetője, Szabó Krisztián többek között arról adott tájékoztatást, hogy széles sprektumú gépkocsiparkjuk van, személyautóktól egészen az 55 fős nagybuszig, és nagyon kedvelt a trabantos városnézéses programjuk. Lapunk munkatársának kérdésére elmondta, hogy a prospektusok mintegy 400 ezer példányban jelentek meg, és nemcsak hazánkban, de külföldön is terjesztik a főbb turisztikai vásárokon.
Lévay Balázs, a Cityrama értékesítési és marketing menedzsere szerint 2017-ben a Cityrama / Gray Line Hungary prospektusai a tartalmi megújulás mellett új arculatot is kaptak. A tavalyi évben debütáló gasztronómiai sétáról szólva elmondta, hogy nagy sikere van a piacon, a „Eat Hungary – Gourmet Walking Tour” elnevezésű gasztrotúrán 8 kóstoló szerepel, Túró Rudival kezdenek, majd meglepetés kürtőskaláccsal fejezik be. A program a CITYRAMA irodájából indul és a Belvárosi Piacot (korábbi nevén Hold utcai Piac) érintve a történelmi zsidó negyedben ér véget, ahol flódnival fejezik be a túrát.
A prospektusok szokás szerint színesek, zsebre is tehetők, programokat, túrákat, térképeket és napi eseményeket kínálnak.
A piros színű SIGHTSEEING TOURS kiadvány már több mint 20 garantált programot tartalmaz, köztük buszos, gyalogos, kerékpáros városnézések, valamint fél- és egész napos vidéki kirándulások vannak. A kék színű PRIVATE TOURS füzetben találhatók a különböző, egyénre szabott privát túraajánlatok. A módosítható, rugalmas programok különböző méretű csoportoknak foglalhatók személygépkocsival, minibusszal és busszal.
A sárga színű IDEAL CITY TOUR változatlanul Budapest egyetlen garantált időpontokban induló, egy nyelvű, kis csoportos (max. 15 fő) programajánlata, amely angol, német, olasz, spanyol és orosz nyelven foglalható.
Megjelent az új, a negyedik kiadványuk, amely a MAP nevet viseli és benne két térkép, valamint részletes program is van, több oldalon pedig napi lebontásban sorolják fel, milyen programok és hol várják a turistákat.
Mindhárom prospektus borítója kisebb átalakításon esett át. Változatlanul kiemelt helyen szerepel a címlapokon a minőségi városnéző utazási irodákat tömörítő Gray Line szervezet logója csakúgy, mint az „élő idegenvezetésre” utaló „live guiding” szimbólum, amire nagy hangsúlyt fektet a Cityrama.
A program és a reggeli után tombolával zárták az eseményt.