Az öreg Monica és a fiatal  Margit együtt indult a Balatonra

Az öreg Monica és a fiatal Margit együtt indult a Balatonra 

A kampány keretében nyugdíjba küldik a hatvan éve (1957. november 7.) piacra dobott Trabantot és a zöld autózást kezdik népszerűsíteni. 
Libalakoma, turizmus és újbor

Libalakoma, turizmus és újbor 

A november 11-ig tartó kampány célja a Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztésére és megismertetésére -  jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója sajtótájékoztatón kedden Budapesten.
Fenntartható turizmus és élhető város

Fenntartható turizmus és élhető város 

A BFTK elindította turista edukációs mini plakát kampányát. 
A kulináris élvezeteké a főszerep az MTÜ őszi kampányában

A kulináris élvezeteké a főszerep az MTÜ őszi kampányában 

A felfedezés nem ér véget a nyárral! A belföldi utazás ősszel is sok élményt kínál, így az évszakra jellemző menüket, vagy a Szent Márton nappal kapcsolatos programokat. Egyebek mellett erről szól a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új kampánya, amelyhez számos szakmai szervezet csatlakozott. 
Sikeres volt az MTÜ belföldi főszezon-kampánya

Sikeres volt az MTÜ belföldi főszezon-kampánya 

A felmérések szerint 4,3 millió honfitársunkat érte el az MTÜ 2017. július 17. és szeptember 10. között zajlott, belföldi utazást népszerűsítő, „Itt kell lenned, hogy elhidd!" kampánya. A kampány alapvető célja volt, hogy jelentősen emelje a belföldi utazások presztízsét, és kedvező irányba mozdítsa el a belföldi utazásra vonatkozó hajlandóságot.
Sikeres az MTÜ nyári kampányfilmje

Sikeres az MTÜ nyári kampányfilmje 

Augusztus elején készült el a Magyarország Rád vár kampány image filmje, amely azonnal rendkívül népszerű lett, folyamatosan érkeznek a pozitív visszajelzések, és a közösségi oldalakon mindössze két hét alatt már 1.4 millió ember látta. Kifejezetten dicsérik a hozzászólók a zenei aláfestést is, és nagyon sokan kérdezték meg, hogy hol hallgatható meg az egész dal. Hamarosan megjelenik a teljes verzió, és terveink szerint a rádiók is játszani fogják.
Csatlakozz a mozgalomhoz!

Csatlakozz a mozgalomhoz! 

Új filmmel rukkolt elő a Turisztikai Világszövetség a Fenntartható Turizmusfejlesztés Nemzetközi Éve alkalmából. 
Közösségi média kampányt indított az ibis a Sziget Fesztiválon

Közösségi média kampányt indított az ibis a Sziget Fesztiválon 

Az ibis és a Sziget Fesztivál partneri kapcsolatát egy olyan közösségi média kampánnyal támogatták, melyben a résztvevők – a nyeremények mellett – megosztották zenei élményeiket a világgal. 
Gömbsátorba és backstage túrákra hív a Szigeten az MTÜ

Gömbsátorba és backstage túrákra hív a Szigeten az MTÜ 

Virtuális országjárással csábít felfedezésre a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a Sziget fesztiválon. A különleges túra a VOLT és a Balaton Sound fesztiválon is sikeres volt, több ezren vették fel a VR (virtuális valóság) szemüveget és járták körbe Magyarországot. 
Ismert emberek csatlakoztak a „Magyarország Rád vár” kezdeményezéshez

Ismert emberek csatlakoztak a „Magyarország Rád vár” kezdeményezéshez 

Több ismert ember is csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség „Magyarország Rád vár" kampányához. A kezdeményezés célja, hogy turisztikai szempontból felhívja a figyelmet hazánk épített és természeti értékeire. Ebben segíti az ügynökséget többek között Mádai Vivien televíziós műsorvezető és Nagy László kézilabdázó is. A social felületeken a #fedezdfel hashtagre rákeresve az is kiderül, hogy Mádai Vivien és Nagy László mellett kik azok az ismert hazai személyiségek, akik belföldi utazásra ösztökélik a követőiket a Facebookon és az Instagramon.

Magyarország Rád vár! - elindult az MTÜ új kampánya 

A Magyar Turisztikai Ügynökség több hónapos belföldi integrált kommunikációs kampányt indított. Az országos szemléletformáló kampány célja, hogy belföldi utazásra inspirálja a magyar utazni vágyókat. 

Új svéd turisztikai kampány az Airbnb-vel közösen 

A svédek az Airbnb-vel kötött megállapodás keretében, az egész országot "feltették" a keresőoldalra.

Digitális "emlékkampányt" indít a Lufthansa 

A Lufthansa Memory Network úti élményeik megosztására ösztönzi az utazókat.

Önnek hogy tetszik az MTÜ új plakátkampánya? 

Bizonyára sokaknak feltűnt már az országban járva-kelve, hogy új plakátokkal népszerűsíti a belföldi turizmust a Magyar Turisztikai Ügynökség. Utánajártunk a kampány hátterének.

Képregény ihlette az Opera kampányát 

A fotó és a divat után a képregény ihlette az Opera új kampányát, ami egyben az ElsőSorban trilógia záró darabja. Az Opera és a Mátai és Végh Kreatívműhely 12 féle kreatívval készült.

Hárommillió embert kávéztatott meg reggel a Nescafé 

Globális és közösségi élménnyé próbálta tenni a reggeli kávézást kampányakciójával a Nescafé.

Több milliárddal támogatja az állam Budapest nemzetközi városmarketingjét 

Idén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forintot fordít a kormány Budapest nemzetközi városmarketing kampányára - az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb számában jelent meg.

Bejött a svájci falunak a telefonálós pr-fogás 

Nemrégiben Svédország turisztikai hivatala nagy sikert aratott azzal, hogy kreáltak az országnak egy telefonszámot, amit ha valaki felhívott, akkor egy random svéd emberrel beszélgethetett. Most Svájcban tesztelték a műfajt és úgy tűnik, hogy online ide vagy oda, a telefonos marketing még mindig működik. 

Nyári kampányt indított a Tescoutazas.hu 

A nyári szezonra időzített akció központi elemei a 20 másodperces szpotok.

Berlini magyar kreatív a budapesti házakért 

A korábban több kreatívdíjat gyűjtő, jelenleg a berlini DDB-nél dolgozó Bodnár Bence társadalmi és építészeti projektet indított.

Budapestet népszerűsítő villamosok járnak Bécsben 

Bécs legforgalmasabb útvonalain év végéig Budapestet népszerűsítő villamosok közlekednek, s egymás után jelennek meg a kedvelt osztrák magazinokban és lapokban a turistacsalogató cikkek, amelyek hazánk fővárosába invitálnak. Ausztria egyik legkedveltebb napilapja, a Kurier weboldalán egész decemberben meggyőző képekkel illusztrált, egy hónapig tartó PR cikksorozat olvasható.

Egy óra alatt 20 ölelés 

A Nemzetközi Roma Nap kampányában roma hősök történetei elevenednek meg a 4-6-os vonalán. 

Világkörüli kampány a Mercure-tól 

A Mercure szállodalánc új kampányában be akarja bizonyítani a hat lépés elméletét, miszerint a világon két tetszőleges embert hat ember ismeretsége választ el egymástól. Ezért elindították a Six Friends Theory című kampányt, amelyre 2015 januárjától lehet jelentkezni a Facebookon és egy nyertest választanak ki a kalandra. 

Elindította eddigi legnagyobb globális kampányát az Emirates 

Az Emirates és a Dubaji Idegenforgalmi és Kereskedelmi Marketingosztály (DTCM) új, globális kampánya a hazájuk, Dubaj változatos világát, valamint a modernkori vívmányok és a tradíciók találkozását mutatja be.

Danke Ungarn kampány: 1400 óriásplakát, 9 városban 

A 2014 nyarán, Magyarországon megvalósult „Danke Ungarn” című kampánnyal a budapesti Német Nagykövetség és a Német–Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara emlékezett a 25 évvel ezelőtti határnyitás eseményeire, megköszönve Magyarország akkori intézkedéseit. 

Német csábítás: a "fiatal Duna" 

A németországi Duna mentén található sokrétű természeti- és kultúrtáj kis városaival és a hozzá tartozó vidéki élettérrel áll a Német Turisztikai Hivatal (DZT) egyik marketingkampányának középpontjában.

Ősszel is nyitva tartanak a Balaton legjobb éttermei és szállodái 

Sikeres volt az Ősszel is Balaton! kampány, amelynek csaknem két hete alatt az ősszel szokásosnál sok ezerrel többen utaztak az üdülőrégióba az idén - értékelte az akciót Fekete Tamás, a Balatoni Regionális TDM Szövetség alelnöke szombaton az MTI-nek.

Új akciók az idei Budapest Winter Invitation kampányban 

A téli időszámítás beköszöntével teljes fordulatszámra kapcsolt a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, valamint a szolgáltatók hagyományos téli forgalomélénkítő kampánya, a Budapest Winter Invitation (BWI) is.

Elindult a Főtaxi őszi kampánya 

Egy rövid és egy hosszabb reklámszpottal elindult a Főtaxi őszi kampánya.

Ne ülj a várfalra, igyál inkább egri bort! 

"Eger a te történeted!" címmel megjelent a történelmi város új imázsfilmje.

Zenecímekre cserélték Prága utcanévtábláit 

Kicserélték az utcanévtáblákat számcímekre, a többi a videóban. 

Budapest Winter Invitation - felhívás szállodák részére 

A Magyar Turizmus Zrt. 9. alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT Zrt. a 2014 szeptemberében induló 1 millió euró média-költségvetésű, 2015. április 5-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.

Remek kampány a JetBlue légitársaságtól 

A Mullen reklámügynökség készítette a JetBlue légitársaság legújabb kampányát, amelyben egy Shoo nevű galamb a főszereplő (a shoo az angolban az elhessegetés hangutánzó szava) - írja az Adweek.

Saját appot fejlesztett a Főtaxi 

Április elején indult el a Főtaxi tavaszi kampánya, amelyben az új, okostelefonra (Android és IOS is) letölthető taxirendelő-applikációját népszerűsíti a társaság.

Meghosszabbítanák a balatoni szezont 

Február 20-ig várták azoknak a szobakiadóknak, programszervezőknek, vendéglátósoknak a jelentkezését, akik idén be szeretnének kapcsolódni abba a kampányba, amely arra irányul, hogy a balatoni szezont meghosszabbítsák és a tavaszi időszakban is jelentős számú turista legyen a régióban.

Bivalyerős sörrel jelentkezik a Miller 

Hamarosan a boltokba kerül a Miller Fortune a MillerCoors 6,9 százalékos söre. Ezzel a gyártó belép a 30 milliárd dolláros amerikai sörpiac növekvő kategóriájába, a magas alkoholtartalmú sörök szegmensébe. A Fortune a 21-27 éves fogyasztókra célzott italokkal kelhet versenyre. 

Kampányol a 301 méteres londoni kilátó 

A londoni Burj Khalifa, vagyis a 301 méter magas Shard kilátója, a View From The Shard a hónap végén kampányt indít miután szerződött a Futureproof ügynökséggel - írja a Brand Republic.

Godot-ra várnak Dublinban 

Godot feliratú táblával fogadja az érkezőket a dublini repülőtéren egy keménykalapos figura. A kellemes social media kampánnyal a Dublini Színházi Fesztivált népszerűsítik.

Világbrand akar lenni a Zeneakadémia 

Liszt Ferenc születésnapján, október 22-én nyílik újra az általa alapított budapesti Zeneakadémia felújított főépülete. Az intézmény koncertközpont is lesz, ezért a 2013/14-es évadot új arculattal és kampánnyal kezdik. 

Derűs őszünk lesz idén 

Őszi szakaszába érkezett a Magyar Turizmus Zrt. belföldi fogyasztói kampánya: a derű jegyében a hazai turisztikai régiók bor és gasztronómiai kínálatára, őszi rendezvényeire és aktív programjaira irányítja a figyelmet a nemzeti turisztikai marketingszervezet.

Neked is 800 millió Coca-Cola 

800 millió személyre szóló címke készült a Coca-Cola kampányában. A HP digitális nyomdagépei három hónapig napi 24 órában üzemelve értek el a teljesítményt.

Elindult a Magyar Turizmus nyári kampánya 

Elkezdődött a Magyar Turizmus Zrt. által indított nyári reklámkampány. A kreatívanyagok július végéig láthatók országszerte közterületi és járműreklámokon, napi- heti- és havilapokban, valamint internetes felületeken.

A nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé lesz 

A Magyar Turizmus Zrt. 2013-as belföldi kampánya egy-egy utazásra ösztönző életérzés és hangulat megjelenítésével népszerűsíti a hazai turisztikai termékeket. A tavaszi időszak „ébredés” hívószava után a nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé lesz. „Nem csak vízpart!” szlogennel „zsongani” hívják a nyaralásra vágyókat, a középpontban a főváros, a Velencei-tó és környéke, valamint a balatoni régió áll. A kampány fontos célja, hogy a SZÉP kártya szálláshelyi felhasználását is erősítse a belföldi turizmus élénkítése érdekében.

Wallace és Gromit a belföldi nyaralás mellett 

A Wallace és Gromit gyurmafilm figurái szerepelnek a VisitEngland új marketingkampányban. A britek figyelmét a belföldi nyaralásra hívják fel.  

Itt az első reklámfilm az Operaháztól 

A tavalyihoz hasonlóan idén tavasszal is imázskampánnyal jelentkezik a Magyar Állami Operaház. Az intézmény először készített reklámfilmet. 

Ébredés - folytatódik az MT Zrt. belföldi kampánya 

Újabb, termékalapú belföldi kampányt indít a Magyar Turizmus Zrt. áprilistól. 

Űrutazást nyerhet a legszerencsésebb 

Igazi különlegesség, egy valódi űrutazás a fődíja az AXE 2013-as nemzetközi kampányának.  Egy magyar fiatal biztosan részt vesz az orlando-i kiképzésen, és ezután, már csak rajta múlik, hogy ő lesz-e a szerencsés űrutazó.

Egymillió eurót költenek a téli kampányra 

A téli turisztikai forgalom fellendítése érdekében egymillió eurós költségvetéssel elindult a hetedik Budapest Winter Invitation kampány. 
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!