Creative Germany 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a hostelworld.com online platformmal közösen kampányt indít a fiatalokat megszólító „Creative Germany” témában.

Az új Bázel-Budapest járatra épülő kampány indult 

Október végén indítja új, Bázel-Budapest légi járatát az easyJet, amelynek apropóján a Magyar Turizmus Zrt. együttműködésében komplex kampány népszerűsíti a járatot és Magyarországot mint turisztikai úti célt.

Első MICE média tanulmányút Kínából 

Sikeresen zajlott a Magyar Turizmus Zrt. által a kínai média képviselői számára első ízben szervezett hivatásturisztikai (MICE) tanulmányút. A MT Zrt. pekingi képviselete és a társaság Magyar Kongresszusi Igazgatósága közös szervezésében megvalósult program annak, az idén indult kampánynak a része volt, amelynek célja, hogy megismertesse hazánk konferenciaturisztikai kincseit a kínai szakmával.
Kisvasutak Napja a Börzsönyben

Kisvasutak Napja a Börzsönyben 

A Magyar Turizmus Zrt. idén tavasszal indította „Kisvasútra fel!” kampányát, hogy erősítse azt az üzenetet, hogy az erdő mindenkié. Az ott található turisztikai attrakciók, látogatóközpontok, erdei iskolák, tanösvények és kisvasutak nagyszerű kikapcsolódást kínálnak a kirándulóknak.

Indul az országos őszi kampány! 

Bor és gasztronómia tematikus kampányt indított szeptemberben a Magyar Turizmus Zrt. és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSzÉSz). A kampány egyik célja, hogy a lakosságot a még kint lévő üdülési csekkek érvényességi időn belüli beváltására ösztönözze a szálláshelyeken, illetve hogy a SZÉP kártya szálláshelyi felhasználását erősítse a belföldi turizmus élénkítése érdekében.
Újabb osztály indult erdei jutalomútra

Újabb osztály indult erdei jutalomútra 

A Magyar Turizmus Zrt. „Kisvasútra fel!” c. természetjárást ösztönző kampányának keretében újabb általános iskolai osztály kezdhette meg erdei jutalomútját, közölte lapunkkal az MT Zrt.

Indul az augusztusi kampány! 

Augusztusban folytatódik a Magyar Turizmus Zrt. vízparti kampánya, melyet az országos kiterjesztésű, termékalapú belföldi kampányának részeként még májusban kezdett meg a társaság.

Németországi álomutam 

Új közösségi média kampányt indított a Német Turisztikai Hivatal (DZT) a Facebookon. 

A jó terméknek is kell a cégér 

Nem elég a jó termék, azt el is kell tudni adni. Ez volt a mottója a Szombathely Város és Kistérsége TDM Szervezete legutóbbi szakmai fórumának, amelyen a kampánytervezés és azok végrehajtása állt a középpontban.
Antireklámot készített a British Airways

Antireklámot készített a British Airways 

Kedden indította el új kampányát a British Airways, amelyet egészen a kampánynapig sikerült teljesen titokban tartania.

Bukta volt a brit belföldi kampány? 

A belföldi turizmus élénkítésére indítottak kampányt "Holiday at Home" szlogennel márciusban a Visit England és a régiós turisztikai hivatalok, amit erősen kritizált korábban a  brit utazási irodák szövetsége, az ABTA.

Vízre csábít a Magyar Turizmus Zrt. 

Vízparti üdülésre csábít az a számos hazai kedvezményes turisztikai ajánlat, amelyekkel az MT Zrt. a belföldi turizmusért „kampányol” május során.

Essen szerelembe Amerikával! 

Május elsején indul a közelmúltban megalakult amerikai turisztikaimarketing-szervezet, a Brand USA első globális reklámkapánya. A kampány célja, hogy "újjáélessze a szerelmet a világ és az USA között".

Kié lett a legjobb kiadvány, honlap, kampány? 

Megszületett az Iránytű, a Turizmus Trend szaklap immár hagyományos kommunikációs versenyének végeredménye.

Folytatódik a Magyar Turizmus Zrt. belföldi kampánya 

Folytatódik a Magyar Turizmus Zrt. országos kiterjesztésű, termékalapú belföldi kampánya, tájékoztatta lapunkat a nemzeti marketingszervezet. A márciusi kedvezményes egészségturisztikai ajánlatok után most az aktív, falusi és az öko-, valamint a kulturális turizmus kincsei kerülnek a figyelem középpontjába. Az MT Zrt. a turisztikai termékekhez kapcsolódó régiós akciókat, ajánlatokat és programokat a hónap végéig, illetve május közepéig számos marketingeszközzel népszerűsíti.

Gigantikus kutyagumival kampányol Bécs 

Hatalmas kupac kutyapiszokkal, túldimenzionált vécécsészével és az egész járdát elfoglaló cigarettacsikkel harcol a szemetelés ellen az osztrák főváros. A legújabb kampány célja, hogy rávilágítsanak: nem apróságokról van szó.

Tovább „gőzölög” Budapest téli kampánya 

A Budapest téli „vízgőz-csapjából” áradó kedvezmények – vagyis a nagysikerű Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő promóció elemei – immáron számos marketingeszközön keresztül csábítják a külföldi utazókat a magyar fővárosba, a Magyar Turizmus Zrt. és a BWI akcióban részt vevő partnerek együttműködésében.

Karácsonyi ünnepség zárta a Berlin-Budapest kampányt Pekingben 

Korán köszöntött be a karácsony a Berlin-Budapest kampányban részt vevők számára. 

Itt a BWI reklámfilm! 

Friss, ropogós, lendületes kisfilm készült a november 15-én indult téli forgalomélénkítő kampányhoz. Nézze meg nálunk, milyen lett!

Elindult a Danubius Télness kampánya 

Lubmasz, Mankinn, Hóbic, Kozkor… A rejtélyes kifejezések mind-mind egy-egy kényeztető, fitten tartó szolgáltatást takarnak a Danubius Hotels most indult Téllness kampányában résztvevő szállodáiban, melynek részleteit szerdán ismertette a sajtó képviselőivel a Danubius Health Spa Resort Heliában Dr. Deák Imre vezérigazgató, Kovács Balázs, a Danubius Hotels Group értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese és Kis Gergő olimpikon úszó, az idei kampány arca.

Újra lesz Budapest Winter Invitation 

Hamarosan indul a nagysikerű Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampány, amelyre a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében immár hatodik alkalommal kerül sor 2011. november 15. és 2012. március 31. között. Az 1 millió euró média-költségvetésű BWI akció célja ezúttal is Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. A kampány sikerét mutatja, hogy az akció, az eddigi tapasztalatok alapján, évente több millió potenciális utazót ér el, továbbá +25.000-70.000 vendégéjszakát eredményez a november-márciusi időszakban.

Új nemzetközi reklámkampányt indít az Air France 

A videó debütálni ugyan csak szeptember 18-án fog a nagyközönség előtt, az Air France corporate oldalán már előzetesen is megtekinthetik az érdeklődők. 

Lezárult a Duna borrégiót népszerűsítő kampány 

Véget ért az Agrármarketing Centrum (AMC) országos - kéthónapos, és mintegy 60 millió forintba kerülő - kampánya, amelyet az AMC a Duna borrégió népszerűsítésére indított - közölték a szervezők hétfőn az MTI-vel.

Gasztroélmények a Dél-Alföldön 

A dél-alföldi régió nemcsak a pusztai élmények és termálvizes fürdők, hanem a kiváló étkek és fenséges ízek felfedezésre váró világa is. A jó ételek mellé pedig jó borok is dukálnak.

Hány nő kell ahhoz... 

Meghökkentő kampányt indított a Coca-Cola Latin-Amerikában a barátság napja alkalmából. Az üdítőital-gyártó vállalat óriási automatákat helyezett el, amelyből csak segítséggel lehetett hozzájutni az üdítőhöz - írja a SocialTimes.

Gerillamarketinggel a fiatal látogatókért Ausztriában 

Az MT Zrt. marketingterve idén kiemelt helyen említi azt a célkitűzést, hogy Ausztriában a fiatalabb korosztály körében is erőteljes promóciós támogatást kapjon Magyarország mint turisztikai desztináció.

Élményekkel egészségesen! 

Június 15-től indult az "Élményekkel egészségesen!" kampány a Budapest-Közép-Dunavidék turisztikai régióban, tájékoztatta a TurizmusOnline-t a Magyar Turizmus Zrt.

Váljon értékké a belföldi utazás! 

Országos mozgalmat indított a belföldi üdülés népszerűsítésére a Magyar Turizmus Zrt. és a Magyar Termék Nonprofit Kft. A széleskörű szakmai összefogással kezdeményezett mozgalom célja, hogy a belföldi utazás megítélése és társadalmi elfogadottsága növekedjen, belföldön utazni értékké és trenddé váljon. A magyar gazdaság fejlődése szempontjából elengedhetetlenül fontos, hogy a hazai lakosság többször válasszon belföldi úti célt, az üdülésre rendelkezésre álló szabad jövedelmét itthon költse el. A mozgalom elindítását filmbemutatóval egybekötött nagyszabású sajtótájékoztatón jelentették be június 2-án, Budapesten.

Facebook porcelánok a KLM Boeingján 

A KLM Holland Királyi Légitársaság arra ösztönzi a Facebook rajongókat, hogy cseréljék le Facebook profil fotójukat egy inspiráló üzenettel körülvett delfti kékporcelánra. A legérdekesebb kékporcelán kreatívokat egy igazi KLM Boeing 777-200-as repülőgépre helyezik el. A 2011. április 27-én indult kampány neve Tile & Inspire - tájékoztatta a Turizmus Online-t a légitársaság.

Busójárást és Torkos Csütörtököt is népszerűsít az Magyar Turizmus Zrt. 

Márciusban elindul a Magyar Turizmus belföldi forgalomélénkítést célzó kampánya. Először a busójárást és a Torkos Csütörtököt népszerűsítik - adta hírül a Kreatív Online.

Délszláv vizeken az MT Zrt. 

A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) a délszláv országokban is – Szlovénia, Szerbia és Horvátország – aktív marketingtevékenységbe kezd - tájékoztatta a Turizmus Online-t az MT Zrt.

Kampánytéma volt a turizmus Gyulán 

A turizmus kérdéskörében fejtette ki véleményét a négy polgármesterjelölt, dr. Görgényi Ernő, Kásler Árpád, Leel-Őssy Gábor és Durkó Károly azon a szakmai fórumon, amelyet a Gyulai Idegenforgalmi Egyesület rendezett a leendő városvezetés idegenforgalmi koncepciójának megismerése érdekében - írja a gyulaihirlap.hu.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!