hirdetés
hirdetés

Elégedett utasok, még több töltőpont Ferihegyen

Az elmúlt három évben több mint 80 milliárd forintból megvalósult beruházásoknak köszönhetően az utaselégedettség szintje folyamatosan emelkedett a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren - tájékoztatta lapunkat a Budapest Airport.

hirdetés

A negyedévente elvégzett, nemzetközileg elismert ASQ (airport service quality) felmérések eredményei sorában a 2021 utolsó negyedév minden korábbi értéket túlszárnyalt, idén pedig az emelkedő utasszám mellett is magas pontszámon áll az utasok általános elégedettségi szintje: az ötös skálán 4.11 pontos érték 7,5%-kal magasabb, mint a 2019-es rekordév azonos időszakában mért eredmény. Szintén szembetűnő emelkedés látszik az említett időszakhoz képest a biztonsági személyzet kedvességét és segítőkészségét, valamint a terminálok általános tisztaságát illetően - közölte a BUD.

Fotó: Budapest Airport / Baranyi Róbert
Fotó: Budapest Airport / Baranyi Róbert

A társaság közleményében arra is kitér, hogy kiemelkedően jóra értékelték az utasok a biztonsági ellenőrzés gördülékenységét és az itt tapasztalható rövid várakozási időt. Ez a Budapest Airport közelmúltbeli, ezirányú technológiai fejlesztéseire és az időben megkezdett, járvány utáni felkészülésére vezethető vissza. Az utasok már a terminálra érkezéskor információt kapnak a kihelyezett monitorokon arról, hogy az A vagy a B terminálon számíthatnak rövidebb várakozási időre, illetve a modern ellenőrző berendezések azt is lehetővé teszik, hogy a kisebb elektronikai eszközök (pl. laptop, hajszárító, stb.) az ellenőrzés során a kézipoggyászokban maradhatnak. Az eredmény különösen annak fényében kiemelkedő, hogy a koronavírus-járvány utáni első „igazi” nyár próbára tette a repülőtereket Európa szerte, azonban Budapesten a legforgalmasabb időszakok idején sem kellett 10-14 percnél többet várniuk az utasoknak a biztonsági ellenőrzésre, melynek átlagos időtartama öt perc volt.
A fentiek mellett kimagasló – a régiós második legjobb helyezést jelentő – pontszámot kapott a Wi-Fi szolgáltatás minősége és az elektromos eszközök töltésére szolgáló állomások elérhetősége.
Összességében elmondható, hogy egyhuzamban négy negyedéven át teljesített a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a régió legjobbjaként, lekörözve hasonló kategóriájú versenytársait és visszaigazolva a szolgáltatási színvonal folyamatos emelkedését.

Fotó: Budapest Airport / Baranyi Róbert
Fotó: Budapest Airport / Baranyi Róbert

Még több lehetőség az elektronikus eszközök töltésére a repülőtéren
Összesen 11 új töltőállomást helyezett ki a Budapest Airport a repülőtér biztonsági ellenőrzés előtti (földi) oldalára. A töltőállomások mindegyike 6 db USB-C és 6 db USB-A, 3 db európai szabványnak megfelelő és 1 db Egyesült Királyságbeli szabványnak megfelelő, továbbá 4 db indukciós töltőegységgel rendelkezik, ezzel biztosítva, hogy minden utas megtalálja az eszközeinek megfelelő töltési lehetőséget.
Az újonnan telepített állomásokon felül a repülőtér tranzit területén belül továbbra is van lehetőség az eddig megszokott állomásokon az elektronikus egységek töltésére, mint például az A oldali utasmólón az összes utasülésnél, valamint az éttermek területén a bárpultokban is

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk