Budapesten találkoztak a Kempinski közép-európai marketingigazgatói

Október 20-án este a Kempinksi hat közép-európai értékesítési és marketingigazgatója részvételével rendezett állófogadást a Kempinski Hotel Corvinus Budapest.

Az állófogadás elején Parti János, a Kempinski Hotel Corvinus Budapest értékesítési és marketingigazgatója köszöntötte a jelenlévőket, majd a rendezvény során a külföldi értékesítési és marketingigazgatók rövid prezentáció keretében mutatták be a hozzájuk tartozó szállodákat.

Christof Zmerekar a Bécs központjában lévő, 152 szobás Palais Hansen Kempinski Vienna szállodáról beszélt, Jelena Rubesa a tengerparti, golfpályával is rendelkező, horvátországi Kempinski Hotel Adriatic Istria Croatiát mutatta be, Birute Leimontaite pedig a Vilnius óvárosában, UNESCO világörökségi területen fekvő, 96 szobás Kempinski Hotel Cathedral Square-ről számolt be. A szálloda három évvel ezelőtt teljes felújításon esett át, maga az épület azonban a 19. század végén épült.



Hegyek és völgyek ölelésében a Magas-Tátrában

A szállodalánc egy igazán különleges helyszínen, a szlovákiai Magas-Tátrában is nyitott hotelt, méghozzá az egykori szanatóriumból kialakított Grand Hotel Kempinski High Tatras-t, amit Alena Spisiakova mutatott be a jelenlévőknek. A hotel a Magas-Tátra szlovákiai oldalának egyetlen ötcsillagos szállodájaként egyszerre kínál luxust és a környezetbe illeszkedő autentikus élményt az ide látogatóknak, és természetesen az általuk kínált csomagokat is a környezethez igazították: a spa- és gasztronómiai élményeken túl síelés, túrázás, csónakázás, lovaglás és segway-túrák is várják a vendégeket. Alena Spisiakova elmondta, hogy vendégkörük 45%-a Szlovákiából érkezik, körülbelül 20%-uk cseh, a harmadik helyen pedig körülbelül azonos arányban állnak a lengyel és magyar szállóvendégek.



1900-as évekbeli épületben a szlovéniai Kempinski

Ezt követően Tomislav Hrala beszélt a szlovéniai Kempinski Palace Portorozról, mely egy, az 1910-es években felépített történelmi épületben kapott helyet, a szállodát 2008-ban teljesen felújították. Tomislav Hrala kérdésünkre elmondta: a szálloda legfontosabb küldőországa Ausztria, ezt követi Olaszország, Németország és Szlovénia, Magyarország küldőpiac tekintetében a hatodik helyen áll. Megtudtuk továbbá, hogy számos vendégük annyira lojális a szállodalánchoz, hogy csupán azért látogatnak el egy-egy desztinációba – többek között Portorozba is –, mert ott található Kempinski, valamint, hogy Portoroz olyan fontos városokból közelíthető meg autóval néhány óra alatt, mint Bécs, Graz, Klagenfurt vagy Budapest.

A prezentációk után a jelenlévők kötetlen beszélgetés közben a budapesti Kempinski bárjának vendégszeretetét élvezhették.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?