Buchonjárás, kassza kálvária, ágyazás design

A nyári szünet után ismét folytatjuk nagysikerű szakmai programsorozatunkat, amelyen ezúttal a Hotel Benczúrral közösen látjuk vendégül a hazai vendéglátós és szállodai szakma prominens képviselőit.

A szakmai programot követően pálinka- és borkóstoló is lesz, valamint a háromfogásos ebéd kísérőjeként egy hazai ásványvíz is bemutatkozik.

Részletes program:

  • Bouchonjárás, avagy tulajdonképpen mik is azok a bouchonok, és vajon elérték-e már Magyarország területét? (Előadó: Mautner Zsófia, gasztroblogger, Chili & Vanília)
  • Kasszacsere kálvária: kóddal, anélkül, mikor és mennyiért, és milyen a jogszerű nyugtaadás? Meddig üzemeltethetők a régi pénztárgépek, és mi a legutolsó határidő, ameddig még beszerezhető az új? (Előadó: Várkonyi Gábor P.O.G., az IVSZ pénztárgép munkacsoport vezetője)
  • Milyen ma egy minden szempontból kifogástalan, divatos és dizájnos ágyazás (Előadó: Varró Zoltán belsőépítész, dizájner)

PROGRAM:

10.30 – 11.00 regisztráció – kávé- és Zsindelyes pálinkakóstolás
11.00 – 12.30 szakmai előadások
12.30 – 13.00 háznézés, kávészünet
13.00 – 14.30 háromfogásos üzleti ebéd, amelynek előétele és főétele a Hotel Benczúr konyháján készül, utána Szamos desszertet kóstolunk, etyeki borok és Harmónia ásványvíz kíséretében.

Jó idő esetén a programot a teraszon tartuk!

LETÖLTHETŐ MEGHÍVÓ ÉS PROGRAM

IDŐPONT: 2013. szeptember 23. (hétfő) 11.00 -14.30
HELYSZÍN: Hotel Benczúr ***Superior (1068 Budapest Benczúr utca 35.)

Jöjjön el, hogy …

  • különleges környezetben találkozhasson üzleti partnereivel
  • egy kellemes üzleti találkozó keretében értesüljön újdonságokról
  • személyes kapcsolatokat építhessen
  • egy exkluzív klub tagja legyen!

JELENTKEZÉS

Egy házból vagy vendéglátóegységből alapvetően egy fő részvételére számítunk, hiszen meghívottaink körét 2013-tól meglehetősen kibővítettük, a második főtől 3.000 Ft/fő részvételi díjat számítunk fel.

KAPCSOLATTARTÓ:

Légrády Edit I project manager I legradye@vendeg.hu I Tel: (06 1) 430 4591 

A kitöltött jelentkezési lapot legkésőbb 2013. szeptember 19-ig (csütörtök) faxon a +36-1-430-4579-es, illetve beszkennelve a legradye@vendeg.hu címre várjuk. Csak az így elküldött jelentkezéseket tudjuk elfogadni. A rendezvényre kizárólag a szállodai- és vendéglátóipari szakma szereplőit várjuk.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?