Szeretnél kevesebbet költeni jutalékra? Akkor a HotelHood könyv neked szól!

A HotelHood könyv nem egy újabb általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak. Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra. Mégis több foglalást szerezhetsz a benne foglalt módszerekkel a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

A HotelHood könyv nem egy újabb általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra. Mégis több foglalást szerezhetsz a benne foglalt módszerekkel a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

Miről szól ez a könyv és miről nem?

A HotelHood könyv nem egy újabb, általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan írj blogot, hogy előrébb kerülj a keresőkben vagy hogyan posztolj érdekeset a Facebookon.

– Mégis olyan módszereket olvashatsz, amikkel gondolkozásmentesen tudsz hatékony lenni a Facebookon és a Google kereső hirdetések terén egyaránt.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra.

– Mégis több foglalást szerezhetsz vele a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

Konkrétumokat fogsz olvasni, pontosan elmondom, mit és hogyan csinálj ahhoz, hogy növekedjen a szállodád weboldalán keresztül érkező foglalások száma. Segítek értelmezni a szállodádat körülvevő online folyamatokat, és végül egy letisztult, szállodás szemmel is átlátható stratégiát mutatok meg.

>>> Érdekel! >>>

3 dolog, amiben különbözik ez a könyv a többitől

1. Az itt leírt stratégia „örökzöld”

Biztosan te is látod, milyen gyorsan fejlődik minden, ami online. Nem telik el úgy egy hónap, hogy a Google vagy a Facebook ne jönne ki egy újabb frissítéssel vagy algoritmusváltással. Emiatt azonban neked nem kell aggódnod! Ebben a könyvben ezek a rendszerek - bár alappillérei a stratégiának - olyan alapkoncepciókra épülnek, amelyek 10 év múlva is megállják majd a helyüket.

2. Nem csak tanítjuk, hanem konkrétan csináljuk is

Sok marketing-tanácsadóval ellentétben aktívan dolgozunk együtt a szállodákkal, és minden módszert, amit ebben a könyvben találsz, már kipróbáltunk élesben, vendégeken.

3. Mellébeszélésmentes

Ez a könyv nem tartalmaz olyan megállapításokat, amelyek igazak minden weboldalra vagy általánosan az online marketingre. Sajnos sok olyan anyagot olvastam, ahol a szerző szállodai köntösbe bújtatva próbálja pontosan ugyanazt elmondani, mint másoknak, nem figyelve a szállodaipar sajátosságaira. Ez nagyon kártékony tud lenni, mivel arra buzdít, hogy olyan módszerekkel próbálkozz, amelyek más szegmensben jól működnek, de a szállodaiparban eleve kudarcra vannak ítélve.

Gondold meg!

Ha csak egy tanácsot hasznosítani tudsz, az első foglalás behozza az árát, és onnan folyamatos hasznot termel az új tudásod!

>>> Érdekel! >>>

(x)

 


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?