Új reklámfilm a tokaji borokról

Magyarország bor- és gasztronómiai kultúrája, adottságai, a sokszínű kínálat nagyszerű alapot biztosítanak a turizmus számára. A bor és gasztronómia szerves része Magyarország arculatának és kommunikálni kívánt erősségeinek. A Magyar Turizmus Zrt. következő hároméves stratégiája szerint a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítése a célravezető. Az észak-amerikai piacon és Kanadában generált média-megjelenések és a tokaji borról készült új reklámfilm hatékonyan szolgálják ezeket a célkitűzéseket.

A világ következő nyolc „nagy" borrégiójáról ír a tekintélyes Bloomberg Business on-line, első helyen kiemelve a Tokaji borrégiót. A Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete tavaly vette fel a kapcsolatot a Bloomberg társasággal. A 73 országban, 192 helyszínen 15 500 alkalmazottat foglalkoztató vállalat több mint 320 ezer előfizetőnek szolgáltat valós idejű pénzügyi információkat a világon. A Bloomberg News hírügynökség napi 5000 híre több mint 60 országba jut el, a Bloomberg Televíziós hálózat 340 millió otthonban érhető el világszerte, a Bloomberg Markets Magazin terjesztési példányszáma 375 ezer, a Bloomberg Businessweek-é pedig 980 ezer. A Bloomberg.com és Businessweek.com oldalakat több 24 millióan látogatják havonta. A Tokaji borrégió kiemelt megjelentetése tehát rendkívüli hírértékkel bír ezen az oldalon. A magyar borral, és a tokaji borvidékkel a Bloomberg Pursuits Magazine is foglalkozik a közeljövőben.

Szintén a tokaji borokat népszerűsíti az az angol nyelvű film, amely olyan neves pincészetek és vendéglátóhelyek összefogásával készült, mint az Első Mádi Borház, a Szent Tamás Pincészet, a Szepsy Pince, a Patrícius Borház, a Gusteau Kulináris Élményműhely, az Anyukám Mondta Étterem és az Andrássy Rezidencia. A Youtube videómegosztó portálon közzétett film három pillérre épül: a borvidék legmegbízhatóbb, kimagasló minőségű borkészítés mellett elkötelezett borászatainak és legjobb borainak/borkülönlegességeinek bemutatása; a helyi gasztronómia: hagyományos és kevésbé hagyományos magyar ételek tokaji borokkal történő párosítása; valamint történelmi, kulturális látványosságok és szabadidős programok. Terjesztését különböző hazai és észak-amerikai on-line felületeken, valamint kanadai és amerikai gasztronómiai csatornákon tervezik. A promócióba a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete is bekapcsolódik a saját csatornái segítségével. Az 1 perces rövidfilm mellett készült egy hosszabb, egy 26 perces verzió is.

A fiatal és középkorú, képzett borfogyasztó réteg megszólításával a Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy a borfogyasztás összekapcsolódjon az utazással. A gasztronómiai és borfesztiválok meglátogatása ma már önálló utazási motiváció is lehet.

Forrás: Magyar Turizmus Zrt.

Forrás: Vendég&Hotel Online


Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.
Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek:  idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik

Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek: idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik 

Igazi világsztárok, hazai előadók legjava, kedvezményes belépők.
Vissza a múltba jövő hétvégén, Hévízen!

Vissza a múltba jövő hétvégén, Hévízen! 

A következő hétvégén visszatérhetnek a múltba a látogatók egy eseménysorozat keretében Hévízen.
Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet!

Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet! 

Jó hír a vállalkozó kedvű, városukat szerető budapestieknek: 2024-ben ismét lesz Budapest Tuning ötletpályázat!
Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick

Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick 

A PICK tavaszi kampánya arra buzdítja az embereket, hogy mozduljanak ki a négy fal közül

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.