Aki a cég közleménye szerint elmondta: „Annak ellenére, hogy 2021 az általános egészségügyi korlátozások következtében gyakorlatilag kimaradt szállodáink vendégforgalmát tekintve, azonban tavasztól már kezdve nőtt a a vendégforgalom egységeinkben, és ez a trend hónapról hónapra élénkült egészen a tavalyi év végéig".
Majd az Accor-vezér így folytatta: "Valamennyi kulcsfontosságú régiónkban piaci részesedést szereztünk. Mivel a vendégek körében az utazások folytatása iránti vágy még soha nem volt ilyen erős, mint most, a hosszú időszakot átölelő bezártság után, ezért bizakodóak vagyunk abban a tekintetben. hogy jó úton haladunk, és a lehető legtöbbet hozzuk ki ebből valamennyi piacunkon, és jelentős fellendülést hoz az idei évben az utazási kedv visszatérte szállodáinkban. 2022-ben is folytatjuk élményközpontú és a fenntartható turizmust hirdető és megvalósító vendégváró megoldásainkat, amelyekett a digitális technológiákis nagymértékben segítenek. Ezekkel az erősségekkel felvértezve biztosak vagyunk abban, hogy képesek vagyunk tartósan továbbra is értéket teremteni partnereink és részvényeseink számára.”
Forrás: Turizmus Online